Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Gode råd??
Forfatter: 
Dato:  16-05-2005 19:53
Jeg har købt en DV hoppe på 8 år, som jeg har meldt til kåring (eksteriør) på Vilhelmsborg.. Jeg købte hende i sidste uge, så det var lige i sidste øjeblik jeg fik hende meldt til..
Det er første gang jeg skal have en hoppe med til kåring, så jeg er selvfølgelig rigtig glad og spændt.. :-D
Nu kunne jeg så godt tænke mig at høre jeres evt erfaringer fra kåringer ( gode/dårlige) og eventuelt nogen gode råd.. Da jeg er lidt på bar bund på dette område... ?:-)
Dog ved jeg at det er super vigtigt at få en proffesionel person til at mønstre hende på dagen, og træne hende op til dagen ...

På forhånd tusind tak...

Mvh. Schoesler...
0
0
Svar på denne tråd

Det er...
Forfatter: 
Dato:  16-05-2005 20:35
vigtigt de ser MEGET velplejet ud, det giver et godt indtryk og derved kan det hæve karekterene...

Så godt foder, reglmæssig smed og god pleje af pels, så kan det ikke gå galt, derudover er det selvfølgelig vigtigt at de har muskler og de sidder ligeligt på kroppen...

Ellers har Charlotte sikkert en masse råd og tillykke med den nye hest, hun ser fin ud...

Rar og godmodig Islænderhoppe sælges...

Ponyudstyr sælges, f.eks. en kombisadel...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider