|
|
| Zardin Firfod |
| Forfatter:  |
MetteBo |
| Dato:  |
06-08-2001 15:35 |
|
Hejsa.
Jeg har tænkt mig at få Damen bedækket til næste år. Har overvejet Gribaldi eller Schwadroneur. Vil nemlig gerne blive inden for trakehnerne eler oldenborg.
Men nu var det jo så at jeg faldt over Zardin Firfod. Jeg ved alt hvad der står i Ridehesten om ham, men er der ellers nogen der ved noget? Han kan vel ikke rigtig have lavet noget endnu... Han var jo en mulighed for at få begge hingstene i et hug...
Jeg overvejer også at få føl på min fjollerbakke, men det skal være enten en fuldblods eller araber hingst. Er der nogen der kender nogle-ikke nødvendigvis kårede- hingste i østjylland??
Mange hilsner Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Zardin Firfod |
| Forfatter:  |
Majse |
| Dato:  |
09-08-2001 12:41 |
|
Vent med at tage din beslutning. Zardin Firfod er til materialprøve lige nu og hans resultater der vil komme om ca. 2 måneder. Jeg kan fortælle at han ikke gjore et positivt indtryk ved indsyningen, men det kan ændre sig. I herning synes jeg også at han var en pragtfuld hingst.
Ang. piratavl. Jeg vil ikke anbefale det af mange grunde. Pirathingste ejes ofte af mennesker der ikke går så højt op i at goldhopper bliver svaberprøvet. Dit afkom efter din hoppe bliver ikke registreret og en evt. salgspris vil være lavere. Hold dig til en avlsgodkendt fjordhingst til din fjordhoppe. Forslag: Max.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet