Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Hoppe"mave" udlånes
Forfatter: 
Dato:  04-05-2005 17:15
Måske nogen her inde kunne tænke sig at ligge føl i min hoppe, der er en ox guldmedaljehoppe, med rigtig god afstamning.
Jeg har desværre ikke selv råd til at få flere dyr "under mine vinger", men vil gerne at min hoppe bliver brugt.

Jeg har selv to afkom efter hende, som kan ses, det er ridetyper, men det har hingstevalget også været baseret på.

MVH Anni
0
0
Svar på denne tråd

Rugemor
Forfatter: 
Dato:  04-05-2005 19:14
Hej Akila,
Jeg har længe ledt efter den helt rigtige ox hoppe-rugemor. Kan vi få et et billede at se?

Med venlig hilsen LISELOTTE
Frostsæd efter palomino-araber Cafe au Lait sælges
0
0
Svar på denne tråd

fy dada
Forfatter: 
Dato:  04-05-2005 21:04
Det kan du ikke være bekendt!

Jeg er fuldstændig tosset efter at få netop sådan en mulighed! Jeg er syg og dårlig med OX'ere, men desværre er pengepungen ikke til det lige i øjeblikket, har netop solgt mit føl fra sidste år.

Men jeg vil også meget gerne se et billede :)

mvh Maria

Lysten til at kritisere er omvendt proportiornal med evnen til at gøre det bedre selv 8-)

0
0
Svar på denne tråd

vil....
Forfatter: 
Dato:  04-05-2005 23:18
da også godt høre lidt mere om din hoppe. Hvem er hun efter, og på hvilke show har hun været fremvist?

Send mig evt en mail.

Mvh Jane
0
0
Svar på denne tråd

Sorry!!!
Forfatter: 
Dato:  09-05-2005 06:50
Som overskriften siger...sorry, til alle jer der har skrevet her på tråden....jeg havde lige glemt den lidt, da jeg har fået mange henvendelser "under bordet", og derfor ikke tænkte på jer andre.

Liselotte:

Beklager kan ikke ligge billeder ind, min egen computer har fået virus, og jeg skriver fra arbejde, hvilket faktisk ikke er helt tilladt....hehe >o<
Kan jeg skrive videre til dig, hvis dem der pt har lagt billet ind på hende springer fra??

Endnu en gang undskyld, jeg glemte jer.... 8-)

Anni
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider