Er der nogen af jer der kender noget til DV hingsten Lorbas ?
Jeg skal ud og se på en hoppe efter ham og kunne godt tænke mig at vide om nogle af jer har erfaringer med afkom efter Lorbas ?
På forhånd tak
LoneB
her har du lidt om lorbas: brun, lav sok på VF og begge bagben. Hann.brandmærket. 165 i stang, født i 1974. B-hest i springning.
hans følbeskrivelse er gennemgående ret god, dog er der bemærkning om lidt stejl skulder og lang lænd. bevægelsen er hos de fleste er dog let og elastisk.
jeg kender kun et afkom efter Lorbas DH 267. det er en brun hoppe`, ca 167 i stang. den har et mystisk sind og er til tider ret utilregnelig. jeg mener nu det har en del med manglende opdragelse at gøre........ men det er den rigtig dygtig hest - går MC på distrikt, og er rigtig godt gående.det var alt fra mig
Jeg har en plag med Lorbas som morfar, moderen Lucy Whitsun står samme sted. De er begge to meget kærlige og tillidsfulde, moderen er en meget stor hoppe, men hun lader sig mønstre af selv de mindste børn. Min plag Eminent, er meget kælen og glad, så jeg har kun gode ting at sige.
K.H. Camilla