Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Så bliver sæden bestilt
Forfatter: 
Dato:  20-04-2005 08:43
Ja lille limer står jo pt. på Højelse inseminerings klinik.

Jeg er dernede hele tiden og går sikkert alt og alle på nerverne med mine mange spørgsmål ;-D

Nu når jeg er dernede, møder jeg jo også mange af de andre hoppeejere, som i mange tilfælde er "gamle i faget".

Nøøj hvor bliver de udspurgt ;-D

Så hvis du er hoppe ejer dernede, så bær over med mig.

Nå men her til morgen bliver sæden bestilt og hun bliver insemineret Torsdag og Fredag - det er bare så spændende.

Til sidst lige en ros til Stenn Bo og klinikken. Der er virkelig god service og hestene har det som blommen i et æg.

De går alle på fold 9 - 16/17 på græs og jord, alene ( bagsko ) eller sammen ( ingen bagsko )

De står i halm til knæene og får RIGELIGT wrap. Alle mine skrupler og dårlige nerver over hvordan hun ville få det, er væk - hun har det godt.

Hermed min varmeste anbefaling.

Og kryds så lige fingre for hele forløbet.

Bitches
have more fun

Boa boots str. 2 sælges
0
0
Svar på denne tråd

ok prøver
Forfatter: 
Dato:  20-04-2005 10:23
jeg skal nok krydse fingre når jeg altså ikke skal bruge dem til noget andet :-P

Held og lykke, så må vi håbe det bliver en palomino
0
0
Svar på denne tråd

pøj pøj..
Forfatter: 
Dato:  22-04-2005 22:00
Jeg har også selv lige fået min hoppe insemineret idag..Jeg kan bare slet ikke vente, til dyrlægen kommer ud og tjekker om der er en lile baby derinde:)

pøj pøj til jer:)
0
0
Svar på denne tråd

Hejsa Limelight
Forfatter: 
Dato:  23-04-2005 09:54
Hejsa Limelight

Var det ikke dig der vandt en bedækning ved Heimdals Happy Hero?

Hingstenettet udtrak også en ekstra bedækning på hingsten i forbindelse med DVs kåring i Herning og den vandt jeg!

Så søndag d. 1. maj kører jeg min nye hoppe Chloé op til hingsten. Vi bor jo i køreafstand til hingsten og så kan jeg jo også lige få et glimt af ham.
Jeg så ham som 3-års og 4-års.

Jeg måtte vælge mellem Heimdals 2 hingste og trods min DPA-avlede hoppe og Hamlets DPA-kåring, vælger jeg altså Happy Hero.

Mvh Tina, desværre uden Turpin

Til Dick Turpin:
"When a loved one becomes a memory,
memory becomes a treasure."
0
0
Svar på denne tråd

Hej Tina
Forfatter: 
Dato:  24-04-2005 13:00
Jo det er helt korrekt.

Jeg var den heldige vinder ;-D

Hvor er du heldig, at du kan køre hende til hingsten, det ville jeg også allerhelst, men afstanden gør at mit valg er faldet anerledes.

Jeg valgte også Happy Hero på trods af Hamlets DPA-kåring, da HH opfylder alle mine krav og ønsker.. Og så er han jo gudesmuk.

Bitches
have more fun

Boa boots str. 2 sælges
0
0
Svar på denne tråd

har du fået regningen ?
Forfatter: 
Dato:  26-04-2005 11:59
Ønsker dig det bedste for insemineringen - håber du får en skøn lille føllebølle ;-) men - men ... hmm... min oplevelse af inseminerings processen var lidt anderledes.

Dels har vi fået nogle uhyrlig store regninger for opholdet. Bla tager de 74 kr i opstaldning pr dag + moms.

Da vi tilså vores heste gik de på en lille jordfold, uden stråfoder og med en balje vand som vist ikke var fra i år - den var grøn og slimet! I bunden lå nogle store sten hvorfra der voksede lange grønne trådalger (eller hva sådan nogle nu hedder) - jeg må sige at jeg var noget overrasket over at finde dette hos en dyrlæge!! Vi gav hopperne vand selv - og den ene tømte en hel spand, så hun har tydeligvis ikke haft lyst til at stikke mulen i det grønne vand.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider