Hej..
Sådan en hoppe (ofelia) har jeg også.. hun har snydt mig i 2 år nu men dårlige brunster og ingen føl.. i år sat jeg hende til naturlig bedækning i håb om det lykkes.. hun havde stået der godt 1 måned og stadig ingen tegn.. så satte jeg mine andre heste ned til hende da de også skulle bedækkes.. og jeg har aldrig set så glad en hoppe altså ofelia før, specielt den ene af mine andre hopper (mitchie).. mitchie gik så i brunst samme aften som hun kom derned, hun viste godt hvad det her gik ud på

og ofelia hang hele tiden over hende så jeg trode at nu ville hun gå i brunst da hopper har det jo med at følges.. men nej heller ikke det var nok..
Jeg havde så tidliger brungt beta karotin til hende inden hun kom ned til hingsten.. og hvor hun havde vist brunst en gang herhjemme... så den måtte vi så på igen for nu skulle det altså lukkes.. (ved hendes brunst er dårlig om sommeren)
Så fat i dyrelægen og få hende brunst sprøjtet.. giver hende noget beta karotin og nogle urter.. om jep 2 dage senere så var brunsten der ( det var i søndags) og forelsket hun blev og bliver bedækket hver dag få hele tiden at give hende frisk sæd...
Så ja det kan hjælpe om det er det ene eller det andet kan jeg ikke sige.. men ved at de begge virker..
Held og lykke med det..
christina