Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Lordship DVH 596
Forfatter: 
Dato:  10-04-2005 17:49
Jeg søger et billide af denne hingst? nogle der hvor man kan finde et eller der har et billide af ham?
Hilsen pernille
0
0
Svar på denne tråd

lordship
Forfatter: 
Dato:  10-04-2005 18:12
Lordship befinder sig i USA, på October Hill Farme

http://www.octoberhill.com/Frame3.html

håber at dette kan hjælpe dig, på dette link har du også mulighed for at se ham på video, hvilket jo er bedre end billeder.

Må man spørge om hvorfor du vil se billede af ham? Da jeg selv har haft et afkom efter ham så lignede ham rigtig meget;-)
0
0
Svar på denne tråd

Hej Pernille
Forfatter: 
Dato:  10-04-2005 18:19
Hej Pernille

Jeg havde en dejlig hoppe engang efter Lordship, så søgte også en del efter ham. Han var i Danmark dengang jeg købte Lady, men blev senere solgt til USA. Her er et link Octoberhill farm

Han er en dygtig springhest, men har også gjort det godt i dressuren. Har et billede af ham fra et gammelt ridehesten, som jeg skal prøve at finde frem, hvor han går dressur... og det ser slet ikke tosset ud :)

MVH Trine
0
0
Svar på denne tråd

Mange tak.
Forfatter: 
Dato:  10-04-2005 18:22
Grunden til det var at min søsters hest har fået et føl efter ham engang, som kom i hovedstambogen. Så vi ville gerne se hvordan han så ud, så vi kan finde en hingst der ligner ham lidt. Hun skal nemlig ifoles i år.
0
0
Svar på denne tråd

Trine.
Forfatter: 
Dato:  10-04-2005 18:27
Det ville da være lækker hvis du kunne finde det. Takker..
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider