Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Boheme heste....
Forfatter: 
Dato:  10-07-2001 17:44
Uhhha jeg har fået min sag for - jeg har fået en Boheme hoppe i ridning, og nøj der er energi i damen... Hun er bare en super lækker hest og det meste af tiden er hun meget let at omgås og utrolig lærenem, men når der så slår hende, og hun ser et eller andet farligt så er der bare knald på...
Jeg kender Helge K. Hansen der red Boheme i sin tid, han kan da også fortælle nogle historier om Boheme, bla. en gang inde i parken hvor Boheme smed ham af midt i et program...

Hvad kender i til Boheme heste ? Er de sådan her alle sammen ??
0
0
Svar på denne tråd

Re: Boheme heste....
Forfatter: 
Dato:  10-07-2001 20:59
Hej

Jamen dog, der er ild i lygten på den hva?

Jeg har to meget dejlige boheme hopper, de går begge LA2 dressur og MB spring. De er så nemme at have med at gøre, de gloer aldrig når vi skal springe og er meget lærenemme og villige at ride på, men er der bøhmænd i et hjørne så er der bøhmænd, slut basta!! Det har jeg aldrig forbundet med at det var "boheme" sådan er andre heste også. De er begge kåret i DH og har R i ridelighed.

Jeg ville faktisk så gerne have en unghest efter Boheme igen.

Jeg kender Bamse som har redet boheme til B-hest i spring, men har aldrig hørt nogle skræk historier, men der skal da nok være nogle.

Er der nogen som ved hvor Boheme befinder sig idag?

Hilsen

Jette
0
0
Svar på denne tråd

Er han i USA?
Forfatter: 
Dato:  10-07-2001 23:04
Går Boheme ikke i USA nu, som vallak i øvrigt, efter at have forceret hegnet lidt for mange gange.
Jeg læste om det i et nr af Ridehesten, det må være fra 99 eller 00, mener jeg. Der var en hel artikel om hesten og den nuværende ejer. (jeg har ikke gemt de gamle blade)
Jeg mener at det var ham. Er jeg heeeeelt galt på den?
0
0
Svar på denne tråd

Re: Er han i USA?
Forfatter: 
Dato:  11-07-2001 07:33
Hej trine
Ved du hvor helge underviser henne nu ?????
Jeg har selv redet hos ham da han underviste på Vesgegnens Rideklub
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-07-2001 08:04
Hej Laura

Jeg har de gamle blade, jeg må hellere lige lure. Tak for tippet.

Jette
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-07-2001 08:04
Hej Laura

Jeg har de gamle blade, jeg må hellere lige lure. Tak for tippet.

Jette
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  11-07-2001 08:05
Hov, hvad ser der her, det må i undskylde
0
0
Svar på denne tråd

Re: Boheme
Forfatter: 
Dato:  11-07-2001 11:48
Hej Trine.

Min lillesøster har en vallak efter Boheme. Han er utroeligt dejlig og meget velgående. Der er meget energi i ham, men han har aldrig smidt nogen af. Jeg kan utroligt godt lide hesten, især fordi han har en stor personlighed. Han er rød med en bred blis og høje sokker på bagbenene. Desuden har han gangarter langt over middel, specielt traven. Han er også meget springglad.

Jeg kender desværre ikke Boheme. Hvordan ser han ud??? Er der billeder af ham nogen steder?

Brandy, som min søsters hest hedder er desuden til salg, hvis der er noger, der er interesserede.

Venlig hilsen
Gitte.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  12-07-2001 09:04
hej Futte

nej jeg ved ikke hvor Helge underviser, han havde lejet sig ind på et sted i Køge, og havde mange ryttere der, men så blev stedet solgt (det er ikke særlig lang tid siden) og Helge måtte ikke undervise der mere. Hvad jeg har hørt er at en af hans venner har bygget et ridecenter også ved Køge hvor han underviser nu.. Men det er jo ret nyt så helt præcist ved jeg det ikke... Men det er i Køge området...

Hvornår red du hos ham?
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  15-07-2001 20:55
helge er lige flyttet fra ringsted til køge igen med hensyn til bohem han blev vist afkåret de bohemer jeg har kendt var lidt vågne men ellers søde nok
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider