Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

don chufro afkom
Forfatter: 
Dato:  02-04-2005 20:02
Hej bliver afkom efter Chufro store. Jeg har en valak der har don Chufro som farfar, planen var at han skulle stille og rolig igang med tilridningen han bliver 3 til maj. Men nu kan jeg godt se at han ser meget ufærdig ud ca 168 og høj og ranglet.Mange siger at jeg skal lade ham få pause til efteråret, hvad mener i, kan jeg gøre ham ryttervandt, kun skridt ,eller er det bedst helt lade ham få pause.
0
0
Svar på denne tråd

nogle...
Forfatter: 
Dato:  02-04-2005 20:32
store andre omkring 160
Hvis han ser ufærdig og ranglet ud, så ville jeg vente eller evt kun gøre ham ryttervandt
0
0
Svar på denne tråd

Don Shufro
Forfatter: 
Dato:  02-04-2005 20:35
vi har en 4 års efter Shufro.
Han var ret færdig allerede som 3 års, men jeg tilred ham først i vinter.
Han er 170 i stang, og meget samarbejdsvillig.
Her er han to:

Venlig hilsen Pia...

0
0
Svar på denne tråd

nogle små andre store
Forfatter: 
Dato:  02-04-2005 20:54
Hej iforhold til din Pia som 2 års ser han meget ufærdig ud ,det hele hænger ikke rigtig sammen, han er meget høj bagtil og mangler fylde.Jeg var lige oppe og lægge på ham for en par uger siden det gik okay. men nu vil han ikke have at man trykker ham hvor saddel skal ligge. han går tilbage og napper efter en, og det må der jo være en grund til eller hvad.
0
0
Svar på denne tråd

Lajla......
Forfatter: 
Dato:  02-04-2005 21:05
Det kan jo være der sidder noget i klemme, nu ved jeg ikke hvornår han er kastereret, men de tumler jo sådan nogle ungbasser :-D

Vores var hingst længe, da han skulle med til Herning (forbesigtigelse)

Derfor får vi dem altid rettet af Cecilie samt set tænderne efter af en rigtig hestetandlæge (Lala)

Mochino, som du ser her, havde en vokseperiode på 4 uger, kort tid efter ryttertilvændingen, der fik han naturligvis fri. (sådan noget vil Cecilie kunne hjælpe med at gøre opmærksom på)

Der har aldrig været så meget som et lille hop, hverken da han fik sadel på eller rytter.
Han bliver pt. redet af en Sct. George rytter, som skal fremvise ham ved årets 4 års championater.

Det går forrygende, og han er super lækker ;-)

Og meget samarbejdsvillig, samt glad.

Hans aner ser ud som følger: (hvis det kan have interesse) MF: Allegro MMF: Donauwind

Venlig hilsen Pia...

0
0
Svar på denne tråd

Schurfo
Forfatter: 
Dato:  02-04-2005 23:55
Jeg passede en dejlig hoppe efter Schufro, hun blev færdigmålt til 165.
Hun var bare suveræn... Blev tilredet som... tror faktisk det var 2-års :(
Er dog aldrig blevet redet senere, og hendes første føl fylder 1 i år.

Smukke Donamia, som jeg savner ganske meget et par dage efter jul. Hun fylder 6 d. 22. maj i år.

- Heidi&Lea
Ingen tænker på at visse mennesker bruger enorm energi bare på at være normale.
♥Hvil i fred du smukke dyr♥
0
0
Svar på denne tråd

Schufro...
Forfatter: 
Dato:  05-04-2005 12:30
Min 3 års har Schufro til farfar. Men hun måler pt. kun 160 cm...
Kan ikke finde ud af at sætte billeder ind, men se på min præs. Hun hedder L'amour...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider