Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Hingstevalg...jeres mening!?
Forfatter: 
Dato:  29-03-2005 21:07
Hej

Jeg har to hopper som i år venter føl efter Don Caruso og Temple Wind XX!

Den første er en Classic, Resident, Diamond hoppe på 171 cm, reg.nr 9803872, kåret i DS, men påtænkes at skulle omkåres et af de førstkommende år pga unfair bedømmelse (hun var lidt småsløj på dagen).
Hende har jeg gået og tænkt lidt på at bruge Chamonix V til...er det helt hen i vejret? Eller hvad med Rush Hour fra Blue Hors?

Den anden er en Diamond, Sorel, Glockenklang hoppe på 166 cm, reg nr RDS 13417, hun er højdrægtig med Temple Wind XX i år, og påtænkes at skulle holdes til Rush Hour fra B.H...

Hvad synes I om disse emner...I må meget gerne komme med jeres mening og/eller andre hingsteemner til dem...gerne i det prisleje de ligger i...fra 5-8000 pr stk altså.

VH LENE
Stald Soleil

Hesteklipning og kørsel med en hestes trailer tilbydes i Kolding og opland. Ring og få et tilbud!
0
0
Svar på denne tråd

jeg tror
Forfatter: 
Dato:  30-03-2005 15:48
charmonix bliver for kraftig/stor til hoppen, vil nok vælge rush hour eller anden hingst der virker forædlende/ indeholder meget blod
0
0
Svar på denne tråd

Jeg ville nok vælge
Forfatter: 
Dato:  30-03-2005 18:09
.....Roosevelt fra JP Aggesen, den havde noget mere udtryk og bedre gangarter end Rush Hour, som ikke imponerede mig overhovedet.

Chamonix V må forventes at avle meget kraftigt, og han er jo rent springblod.

0
0
Svar på denne tråd

Hvad med enten...
Forfatter: 
Dato:  30-03-2005 22:12
Hej igen

Tusingd tak for jeres meninger...var selv inde på at Charmonix bliver for tung...!

Roosevelt...hvilkenafstamning har han - hvor kan jeg se mere om ham og hvad koster han? Så ham slet ikke i herning da jeg var hjemme hos min 6 ugers gamle søn nogle timer da de spændende dresssurhingste var på banen!

Jeg har en super lækker hoppeplag efter Friendship på en stor og ret tung Solos Carex/Ibsen hoppe - hun er klart meget lettere og mere ædel end sin mor - kan Friendship bruges på en eller begge af hopperne?- eller hvad med gode gamle Master!?
Eller B:H Leredo?

0
0
Svar på denne tråd

Roosevelt
Forfatter: 
Dato:  31-03-2005 06:08
....er efter Rotspon(Rubinstein) - Lauries Crusador, vi har selv kigget meget på ham. Men da vores hoppe har Lauries Crusador til farfar, bliver det lige tæt nok.

Lige nu går han 30-dages test på Vilhelmsborg. Hvad han skal derefter???? Måske Katrinelund, Aggesen har vist ikke faciliter derhjemme mere. Det var Hoeck der fremviste ham i Herning.

Friendship siges at avle bedst på hopper med meget fuldblod???

BH Leredo kunne jeg godt tænke at se trave, i stedet for at sprinte rundt. Man kan meget bedre vurdere bæring og elasticitet i arbejdstrav.

Master havde jeg selv overvejet, men han skuffede os i Herning, han var noget lavstammet og manglede udtryk. Men han har jo absolut rideresultater der taler for ham.

0
0
Svar på denne tråd

Rosvelt
Forfatter: 
Dato:  31-03-2005 11:37
Hvis han klare 30dags testen kommer han til at stå på stutteri Solos i Vojens

Larhno
0
0
Svar på denne tråd

Pris...!?
Forfatter: 
Dato:  03-04-2005 14:33
Hvad koster Roosevelt? Det vil være dejligt hvis han kommer på Solos for så har jeg ikke ret langt!

Har I andre bud på hingste? Skyd fra hoften - jeg har ikke haft så meget tid og overskud til at studere hingsteemner, med lille Magnus ved siden af!

Prisen skal helst ikke være over 9000 inkl moms

vh lene

Hesteklipning og kørsel med en hestes trailer tilbydes i Kolding og opland. Ring og få et tilbud!
0
0
Svar på denne tråd

Roosevelt
Forfatter: 
Dato:  16-04-2005 16:58
Hej hej,

hvi sdu vil vide noget om Solos kan du bare gå ind på www.solos-linnet.dk. Roosevelt er som jeg kan se godt nok ikke med på siden endnu, men der er alle andre oplsyninger du har brug for.

HILSEN
Renana
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider