Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

World Record XX Søges!
Forfatter: 
Dato:  16-03-2005 09:26
Min hoppe er efter Michellino men har som MF. World Record xx, som jeg faktisk ikke rigtig ved noget om
8-) Er her nogen der ved lidt om ham,evt.gerne billeder??

på forhånd tak ;-D

Regitze Jørgensen
0
0
Svar på denne tråd

World Record
Forfatter: 
Dato:  16-03-2005 10:17

Jeg har kun set et enkelt afkom efter ham, en meget smuk vallak, der som 3-års havde været udtaget til Hingstekåring. Men med rimeligt meget temperament.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har haft
Forfatter: 
Dato:  16-03-2005 11:31
en vallak efter World Record. Afsindig smuk og med masser af gang og luft under den. Men som Charlotte også siger..med lidt rigeligt temperament (men moderen var også trakehner/frederiksborger 8-) ). Jeg købte den iøvrigt som problemhest og solgte den til en tysk dressurstald og de var meget glade for den, men den var absolut ikke en allemands-hest.

Jeg mener også at det var World Record der efter sigende selv havde et meget besværligt temperament. Når han var løs var den eneste måde at fange ham på at komme med en (hestegal) hoppe :-)
0
0
Svar på denne tråd

Min gamle..
Forfatter: 
Dato:  16-03-2005 12:11
DV hoppe var efter World Record xx. Hun havde også et meget volsomt temperament. Hun var til tider direkte farlig når nu fik en af sine ture. Hun kunne skifte fra det ene øjeblik til det næste. Det eneste menneske hun havde respekt for var min far, så jeg måtte nogle ganne ringe hjem og bede han om at komme over til hesten, hvis jeg eks skulle ordne nogle små skrammer på hendes ben eller bare strile hendes ben. Bare han var der og stod og snakkede med hende stod hun stille.
Hun blev aflivet her for 2½ år siden, fordi hun var u-ridelig, og hun blev syg hver sommer uden vi kunne finde ud af hvad der var galt med hende.
Her er lige et billede af hende hun er ca 6 på det tidspunkt. Hun var ikke så stor, 159 stang.

Sari
En rigtig hest er broget APHA
0
0
Svar på denne tråd

1000 tak
Forfatter: 
Dato:  17-03-2005 09:23
For jeres svar ;-D

Super 3 års hoppe søger tilridning på sjælland.
Evt.udlån til seriøs dressur rytter!!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider