Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Frederiksborg hoppe
Forfatter: 
Dato:  03-03-2005 18:19
Jeg var ude at kigge på en hoppe i år 2000, som hed Kastaniegaardens Kiwi (jeg er ikke sikker på det er den korrekte stavemåde). Jeg kom til at tænke på hende forleden dag og om hun stadig lever?

Kan man se det på hestedata? Ja og om hun var/er kåret (det er nu mest for min nysgerrigheds skyld ;-)).

Hun var/er sådan en dejlig hoppe, men jeg turde ikke binde af med hende pga en stor bule på den ene has. Hun kunne gå LA klasserne og havde en suer trav.

Med venlig hilsen
Winnie
Hvis man regner med belønning for sin godhed, er det ikke godhed, men beregning!
:-) Min HP - Tag et kig :-)
0
0
Svar på denne tråd

Hej winnie.
Forfatter: 
Dato:  03-03-2005 21:06
Jeg kender en Frederiksborghoppe fra Tom Jacobsen som hedder Kiwi! Jeg ved ikke om det er den samme? Han har haft hestene bla på Bogø, Feddet og er vist nu tilbage i Næstved.
Hvis det er den samme Kiwi, så lever den endnu. På Gedebjerggård i Næstved havde hun er passer der hed Katrine, hun har også en præs. her på hn, jeg mener den hedder kat.kiwi hun er her fra Næstved. (4700) Men Tom har hende endnu og jeg mener at den bliver lejet ud til ryttere. Men spørg Katrine, hun ved helt sikkert mere, hvis det altså er den samme hest. (helt rød uden aftegn?)

Hilsen Christina

SMIL, DET VARMER!
0
0
Svar på denne tråd

Der er desværre
Forfatter: 
Dato:  04-03-2005 07:15
ikke nogen Kastaniegårdens Kiwi på hestedata. Den eneste frederiksborghoppe der hedder noget med Kastaniegården er Kastaniegårdens Savannah.

Hvis hun har papirer, så burde man kunne finde hende på hestedata. Ved du hvem hoppen er efter?
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider