Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

VIVALDI (DH 336) ????
Forfatter: 
Dato:  26-02-2005 18:23
Har du kendt/set/har billeder af min hest´s far VIVALDI (DH 336) så giv meget gerne lyd :-)

Han havde Trakhener og engelsk fuldblod i årene, og fungerede som avlshingst på fyn ved "Nørrelund", min hest (Martinique født i 1992) var een af hans sidste afkom, og så blev han (Vivaldi) sidenhen solgt videre til en hingstemand i sønderjylland.

Jeg har haft kontakt med "Nørrelund hingststation", som har fortalt mig disse ting, men de kunne så også fortælle at Vivaldi (ikke overaskende) er død idag.
Jeg havde håbet på at kunne se nogle flere billeder af ham, (har kun et kopi-billede i middel-kvalitet :-( ), men det kunne "Nørlund" desværre ikke hjælpe med....skulle der være nogen der kan hjælpe er jeg MEGET interesseret i at høre fra dig/jer....også hvis du blot KENDTE Vivaldi, og kan fortælle lidt om ham. :-D
Hils´ner fra Marsil

SKOVVANG
...hos os er hesten i centrum...
0
0
Svar på denne tråd

Jeg kan se...
Forfatter: 
Dato:  27-02-2005 09:17

... at han også har Westfalen i sig. Både hans mormor og morfar, er Welstfalen.

Langt ude er der noget Hannoveraner, hvis man skal tror hvad der står her:

Stamtavle!

** Trine **

Leder du efter data på en heste eller pony? Så prøv at kontakte mig. Jeg har adgang til HesteData og hjælper gerne...
0
0
Svar på denne tråd

Svend Erik Thing
Forfatter: 
Dato:  27-02-2005 09:50

Hej

Ham der ejede ham til han døde hedder Svend Erik Thing og bor i Jegindø, under post nr. by Thyholm.

Han har avlet nogle afkom med ham, han blev jo afkåret af DV, men Svend Erik fik ham kåret i ZDFP, tysk forbund, og avlede så vidre med ham, jeg er sikker på han har nogle afkom som ikke er mere end 3 år gamle, men jeg syntes du skal kontakte ham, han ved en masser, da det var ham der ejede ham til det sidste.

Hvis du skulle få problemer med at finde hans tlf. nr. så skal jeg prøve at finde ud af noget.

MVH

Merete
0
0
Svar på denne tråd

Fantastisk !!!!
Forfatter: 
Dato:  27-02-2005 16:40
Jeg havde slet-slet ikke regnet med respons, så det var skønt at høre nyt :-D

Kære-kære Merete : dit svar blev glubsk læst af mig....hvor spændende !!!!
Jeg prøver at støve ham op via KRAK eller ligenende, for hvor KUNNE det dog være spændende at høre mere !
......TUSIND TAK !!!!!!!!!

Trine : Jep, der er Hannoveraner i ham også...hvilket jeg er MEGET glad for, da det er dét som giver min Martinique lidt "jordforbindelse"...da Martinique er ½ Trakhener, 1/4 Engelsk Fuldblod og 1/4 Hannoveraner.....så der er lidt temperament :-P ...men så til gengæld også en utrolig udstråling B-)

Hils´ner fra Marsil

SKOVVANG
...hos os er hesten i centrum...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider