Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Suregrow til hoppe og føl
Forfatter: 
Dato:  28-01-2005 19:31
Har spurgt inde på Røgt og pleje, men tænkte der måske var flere til at svare på mine spørgsmål herinde.

Er Suregrow fuldt dækkende til en lakterende hoppe på græs og senere hendes føl, når den begynder at spise med? Ifølge Brogården skulle det kunne dække hoppe og føl ind i græssæsonen frem til September.

Nogen med erfaringer med Suregrow?
0
0
Svar på denne tråd

godt foder
Forfatter: 
Dato:  29-01-2005 06:49
Hej Fabi

Jeg kan desværre ikke bidrage med den erfaring som du efterspørger, men jeg foder min drægtige hoppe med Suregrow og er oven ud tilfreds.
Hvis du er i tvivl omkring deres produkter, så ring til dem og spør'. De har dagligt telefonrådgivning vedr. fodring og de er enormt dygtige og hjælpsomme. De virker meget reelle og anbefaler ikke kun deres egne produkter. Jeg har oplevet, at de har sat et foder program sammen til mine heste som også indbefatter andet end deres eget, -så ring til dem, 45 76 58 70

held og lykke!
0
0
Svar på denne tråd

Også mig..,
Forfatter: 
Dato:  29-01-2005 13:33
Begge mine hopper lever af suregrow og grovfoder. Den ene er drægtig, og jeg har netop fået lavet en blodprøve på hende for en sikkerheds skyld. Jeg regner dog med at den er fin nok da hun stråler som et juletræ. Jeg får besked midt på ugen.

Den anden hoppe så af ukendte grunde noget ussel ud da hun kom til mig. Hun var ellers blevet passet efter alle kunstens regler, men var alligevel tynd og ret mat i pelsen. En blodprøve viste at hun havde zinkmangel, men nu et par måneder senere er hun ved at være rigtig pæn i pelsen, hun har taget på (selvom jeg faktisk tror hun spiser mindre end hun gjorde) og hun virker gladere end hun var. Da dyrlægen var her forleden, anbefalede han at jeg bare giver hende et par måneder til på den samme diæt siden hun har gjort så pænt et fremskridt. Så jeg tror bestemt at suregrow fungerer for hende også.

Venlig hilsen

Julie

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider