Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Afkom efter Churchill??
Forfatter: 
Dato:  26-05-2001 18:00
Min hoppe er blevet insemineret med sæd fra Churchill, så nu er jeg lidt interesseret i at høre, om der mon findes een, som kender een (!), som har et afkom efter ham og kan fortælle lidt om temperament, størrelse, bevægelse og udseende (på afkommet, altså).... Lidt ved jeg selvfølgelig i forvejen, men det er rart at vide så meget som muligt...

Gry
0
0
Svar på denne tråd

Re: Afkom efter Churchill??
Forfatter: 
Dato:  26-05-2001 19:00
Tja, han er vel ikek elitehingst uden grund!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-05-2001 12:06
Og jeg har set de skønneste "malede" føl efter ham, men det er jo en mindre vigtig egenskab.

Der står en Churchill-hoppe, hvor jeg har mine heste. Den er nok ikke loige så heldig på sine ben og den har en ordentlig krydder. Moderen kender jeg ikke, hun kan jo bære meget af skylden!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-05-2001 23:04
Her er 2 billeder af Lundagergårds Ronja

Far : Churchill

På billederne var Ronja kun 2 år. Hun målte allerede 169 cm dengang, kraftig, hendes tempermant var meget dejligt og rolig - havde meget tålmodig. Og god og nem opdragelse.(jeg havde hende siden, hun var kun 6 mdr gammel)
Hun lignede sin far næsten et prik!!!

Lundagergårds Ronja efter Churchill

Den sidste billed, hvor Ronja havde en rød rosette, vi vandt i hestemønstring, hvor vi var den bedste i samarbejde og hun var den roligste og tålmodigste hest på dyreskuet 1997 i Ribe. Hun var KUN 2 år - dermed den yngste deltager!

Ronja er desværre død - omkom under en storbrand på Ridecenter i Fredericia d. 9 nov 1997.

Hilsen Waccimus
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-05-2001 23:43
Hej Waccimus
Det ser ud til at Ronja var en rigtig dejlig hest , forfærdelig død hun fik.
Hvordan var hendes gang og var hun smidin nok i overlinien og hvad med hendes mor , hvem var hun efter og hvordan var hun gående ?
Jeg spøger fordi jeg er helt i vildrede med valg af hingst til den ene af vores hopper.

Hilsen
Susanne
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-06-2001 20:17
Hejsa!
Jeg har selv lige købt en hoppe på 7 år efter Churchill, morfar er Goldfinger. Hun er kåret i DS og manglede kun 0,5 point i springning for at komme i DH. Hun er 175 cm i stg og mørkebrun. Jeg har ikke haft hende ret længe. Men hun er meget selskabelig og rigtig rar. Meget nem at ride
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider