|
|
| Gielsgaard Krølle HJÆLP! |
|
|
Kan nogen hjælpe mig med at finde billeder min baby's mor, jeg har ikke oplysninger eller noget på forrige ejer, da den tidliger ejer jeg har købt hende af ikke har de oplysninger.
Synes ikke jeg kan finde noget på de papir jeg har
nogen som kan finde billeder af hende Gielsgaard Fallon?
jeg har billede af faren...
fjordhesten, hvad kan man sige andet end, at jeg kunne aldrig tænke mig andet! Se min profil for at se en skønhed uden lige!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dit føl/plag |
|
|
er det sidste afkom efter hoppen, og den er ikke ifolet igen
Hestens afkom
Ident Navn Fødselsdato Køn
8900257 BÆKKELUNDS FREJA 14-05-1989 Hoppe
FJ 9969 KILDEVANGS LADY 05-06-1993 Hoppe
9405077 LUKAS 23-05-1994 Hingst
9505297 LOTTE 30-05-1995 Hoppe
9606544 PRINS 13-06-1996 Hingst
9706259 LADY 12-06-1997 Hoppe
9806401 CLAUS 15-06-1998 Hingst
9905576 MILLE 13-06-1999 Hoppe
0004172 LUKAS 30-05-2000 Hingst
0104459 MELANIE 06-05-2001 Hoppe
208333200205391 GIELSGAARD KRØLLE 02-05-2002 Hoppe
Hoppen havde en ejer ca 89 og til 2000 en anden så fik den en Tredie og i 2002 er den ved den ejer som er opdrætter til din plag.
En GOD hest har ingen bestemt farve eller race, men er et resultat af seriøs dokumenteret avl. Succes får du ikke af at stjæle andres ting og sager på nettet Sunde heste bruger en reg. beslagsmed med en RIGTIG uddannelse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvem er den |
|
|
sidste opdrætter?? jeg ved ik hvem som har oprættet mit føl.. jeg har købt hende igennem er ikke opdrætteren selv. hun havde hende kun i ½ år.
fjordhesten, hvad kan man sige andet end, at jeg kunne aldrig tænke mig andet! Se min profil for at se en skønhed uden lige!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Opdrætteren |
|
|
af dit føl står på din stamtavle (hestepas)
En GOD hest har ingen bestemt farve eller race, men er et resultat af seriøs dokumenteret avl. Succes får du ikke af at stjæle andres ting og sager på nettet Sunde heste bruger en reg. beslagsmed med en RIGTIG uddannelse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ok....... |
|
|
ja så må det jo stå der et sted...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| du skulle |
|
|
Have både et ejercertifikat og et pas og det står begge steder, så det skulle ikke være svært at finde.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja ejercertifikatet |
|
|
er der problemer med for de siger de har sendt det landsuviklingsrådet eller hvad det hedder, men jeg har aldrig modtaget det! så de vil have 1000kr af mig hmm.. så er ved at finde ud af det.. men har tidliger ejers hestepas
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hestepasset |
|
|
er IKKE tidligere ejers, men dit og det SKAL altid følge hesten.
Ejercertifikatet er det vigtigste, og det skal man passe på det er kun et løst stykke papir. men det står i dit navn i databasen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ok..... |
|
|
jeg har hestepasset det fik jeg selvføllgeligt.. det lyder godt jeg står som ejer. jeg mangler bare mit certifikat som jeg er ved at få rodet bod på hos LR.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|