Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Hingste valg
Forfatter: 
Dato:  26-12-2004 21:51
Hey.

Har tænkt lidt over det kunne være spændende at prøve at sætte min hoppe i fol, da jeg skal på handelsskole næste år og ved ikke hvor meget der bliver tid til at ride. Så har jeg gået og leget lidt me tanken om det kunne vær en mulighed, da jeg så har en ny at gå i gang med når jeg er færdig med udd. engang.

Hoppen:
Brun med stjerne og snip
160 i stg.
1992'er
Har et ufattligt godt temp. aldig vild aldrig doven, meget fremadsøgende men stadig meget lydhør. Hun er kold i de situationer hvor det er fornuftigt.og en hest alle kan lide og alle kan ride. La dressur og Lc spring (først sprunget i en alder af 12)
hun er halv oldenborger,kvart frederiksborger og kvart fuldblod. mener hendes far er falkon

Det jeg gerne vil med føllet er at få en god all-round hest gerne omkring de 165-167 hvis det er muligt og det behøver bestemt ikke være en "almindelig" farve. Gerne med et godt hovede, hvilket jeg ikke tror bliver noget problem da Dolly er så god i hovedet.

Hvilken ville i sætte på hende?? gerne til en pris der er til at betale

Billeder på min præs.

på forhånd tak.. :-)

:-D Aalestrup Naturefterskole styrer :-D
0
0
Svar på denne tråd

F:Asmar
Forfatter: 
Dato:  26-12-2004 21:53
Kom lige til at se hendes far var en hingst ved navn Asmar

0
0
Svar på denne tråd

Prisen...
Forfatter: 
Dato:  27-12-2004 11:15
er rimelig ved både oldenborg og frederiksborg, hvis du vil blive i en race der er i hende, og begge racer er kendt for et godt hovede... men jeg må desværre indrømme at oldenborg er nok lidt længere fremme inden for avl af rideheste (en af de "moderne" oldenborger), så hvad med at bruge sådan en????
0
0
Svar på denne tråd

Nogle forslag...
Forfatter: 
Dato:  27-12-2004 19:19
med hensyn til oldenborger ? Da dette måske kunne være en mulighed !

0
0
Svar på denne tråd

du kan prøve
Forfatter: 
Dato:  27-12-2004 22:21
at kigge på deres hjemme side
www.danskoldenborgavl.dk under hingsteliste.
Jeg kan ikke hjælpe med valg af hingst da jeg ikke er så kendt på det område...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider