Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Weslh folk. Hjælp...
Forfatter: 
Dato:  14-12-2004 17:06
Jeg er i en meget trist situation. Da jeg fik Lukas for lidt mere end to år siden blev der samtidigt sendt papirer til UK så han kunne få sine rigtige papire, og han samtdigt ville blive registreret i moderforbundet. De papirer er bare aldrig dukket op, og jeg er efterhånden begyndt at indse at nok selv bliver nødt til at tage sagen i egen hånd for at finde ud af hvad der egentlig er sket med de papire.

Derfor vil jeg blot høre om der er nogen der kender et telefonnummer eller en e-mail-adresse så jeg kan komme i kontakt med de personer der varetager dette i UK.

På forhånd tak

Camilse- forkvinde for IMØ- nu med mange medlemmer

Don't horse around-get a welsh

En gulerod kan være mange farver, men Looksen spiser den alligevel

camilse.dk
diverse ting sælges
0
0
Svar på denne tråd

Måske..
Forfatter: 
Dato:  14-12-2004 17:14
Du kan jo prøve WPCS

0
0
Svar på denne tråd

Hehe...
Forfatter: 
Dato:  14-12-2004 17:36
Charlotte... Jeg overvejede et kort øjeblik at gå derind... Men problemet er lidt hvad skal jeg så skrive til dem. Og mist skriftlige engelsk er ikke helt perfekt :P

Men hvad hvo intet vover...

Takker

camilse.dk
diverse ting sælges
0
0
Svar på denne tråd

Ellers
Forfatter: 
Dato:  14-12-2004 17:56
Prøv at kontakte en af de danske avlere, der får registreret i UK og spørg om de kan hjælpe dig. Fx. Marianne Seidenfaden, hun er også formand for den danske forening. Jeg så forøvrigt i det sidste blad at alle danske ponyer sandsynligvis skal registreres i UK fremover.

Held og lykke med dit projekt.

0
0
Svar på denne tråd

Charlotte...
Forfatter: 
Dato:  14-12-2004 18:24
Det er efterhånden ved at være en lang og kompliceret historie med de papirer...

En historie jeg af flere årsager ikke vil skrive på nettet. Men jeg vil forsøge at skrive en mail derover til, for at se hvad der kan gøres. To år er jo lang tid, så måske må jeg bare se i øjne at jeg aldrig får de papirer, men først vil jeg prøve alle udveje...

camilse.dk
diverse ting sælges
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider