Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Hjælp!!
Forfatter: 
Dato:  04-12-2004 09:39
Jeg har lige købt en dv hingste plag, jeg fik heste pas og ejercertifikat med, men papirene fra følkåring var desværre blevet væk.
Kan man finde karakterene/beskrivelse fra følskåringen et sted??
Håber rigtig meget der er nogen der kan/vil hjælpe mig!
Mvh Michella
0
0
Svar på denne tråd

Desværre
Forfatter: 
Dato:  04-12-2004 09:44
Nu er der ikke noget der hedder følkåring, men følskue. Forskellen er at en kåring er noget betydende/vedvarende, hvorimod skuer er vejledende/for sjov.

Men karakterer for følskuer offentliggøres ikke. Og de eneste karakterer DV har interesse i, er dem på afkom efter de helt unge hingste.

Så hvis ikke sælger har/vil give dig papirerne fra følskuet, så har du desværre ingen mulighed for at få resultatet. Ofte skyldes det at resultatet ikke er så godt at sælger vil reklamere med det.

0
0
Svar på denne tråd

tak......
Forfatter: 
Dato:  04-12-2004 09:48
okay tak... men hvad så med oplysninger på min hests mor kan man finde mere om den end bare stamtavle??
0
0
Svar på denne tråd

Sagtens
Forfatter: 
Dato:  04-12-2004 10:20
Hvis ellers hoppen er kåret, så kan man finde den på HesteData, der kan man oprette et prøveabonnement eller du kan oplyse navn/nummer på hoppen her, og få en af os, der har abonnement, til at finde det til dig.

0
0
Svar på denne tråd

hoppen
Forfatter: 
Dato:  04-12-2004 10:37
hedder: Linet ds 13672
0
0
Svar på denne tråd

Lidt om Linet
Forfatter: 
Dato:  04-12-2004 11:29
Hej Michelle

Følbeskrivelsen på din plag, OLESMINDE´S ROMANI (går jeg ud fra) kan jeg desværre ikke hjælpe dig med, men jeg har fået at vide, at det ikke gik så godt.
Romani var blevet solgt, og taget fra sin mor 14 dag før følskuet. Han var eneste føl der var "Palle alene i verden" på følskuet. Alle andre havde deres mor med.

Ud over OLESMINDE´S ROMANI efter BLUE HORS ROMANCIER
har Linet følgende afkom.

OLESMINDE´S RAMIRA efter RAMBO fra 2000
OLESMINDE'S FLASH LIGHT efter MIDT-WEST IBI-LIGHT fra 2001
KIRKELODGAARD´S CHASCHA efter CASIR ASK fra 2004
samt et uregistreret føl fra 1999

Linet venter føl efter CASIR ASK til marts 2004.

Jeg købte Linet i august 2003, men Romani var desværre afhentet dagen før vi kom og så på Linet.
Jeg har både Linet og hendes føl fra i år gående.

Er du interesseret har jeg vist et enkelt billede af Linet og Romani, samt et billede af Flash Light.
Ja og så har jeg selvfølgelig en del billeder af Linet og Chascha.
Desværre kan jeg ikke finde ud af at sætte billederne ind her på HN, men de kan da altid mailes.

MVH

Charlotte
0
0
Svar på denne tråd

ej helt ærligt....
Forfatter: 
Dato:  04-12-2004 12:08
....hvordan pokker fungerer det hestedata? jeg har lige oprettet mit prøveabonnement med kan ikke finde der hvor man finder oplysningerne om hestene??? er det mig det er helt dum eller....?
0
0
Svar på denne tråd

Nemt nok
Forfatter: 
Dato:  04-12-2004 12:25
Du går ind på LR.dk, i øverste højre hjørne er der et link til HesteData. Det trykker du på, så kommer du på en side med de forskellige abonnementsformer, du trykker på Alm. Abonnement(vil jeg da tro) derefter indtaster du Login og kode. Så kommer der en side med dine muligheder.

Hvis du trykker på den øverste "søge på Hestedata", så kan du skrive navn eller nummer og tryk igen på søg. Så kommer hesten frem, evt. flere hvis du har skrevet navn.

0
0
Svar på denne tråd

takker...
Forfatter: 
Dato:  04-12-2004 12:37
...fandt endelig ud af det
0
0
Svar på denne tråd

romani
Forfatter: 
Dato:  04-12-2004 20:32
Hej Charlotte (Linet)
Det er olesmindes romani jeg har, det ville bare være helt super hvis du ville sende nogle billeder af hans mor og ham, og også bare af hans mor, det vil jeg være rigtig glad for!
Du kan bare sende dem til min mail: Michella_hansen1@hotmail.com

Mvh Michella
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider