Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Bellucci, Ibsen og Bolero??
Forfatter: 
Dato:  17-05-2001 20:01
Er der nogen af jer der kender disse tre hingste? Jeg ville blive utroligt glad, hvis jeg kunne få noget at vide om disse, hvad de har gået t. stævner, hvordan deres afkom er blevet osv. Alt har interesse.
På forhånd tak!
0
0
Svar på denne tråd

Re: Bellucci, Ibsen og Bolero??
Forfatter: 
Dato:  18-05-2001 08:09
Hej Louise !!

Bellucci står, eller har i alle fald stået, i USA. Jeg har kun haft med en enkelt hest at gøre efter ham, men det var i alle fald en udmærket hest. Den var fornuftig at arbejde, lærenem og villig, og så havde den middelgangarter.

Annette T
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-05-2001 09:56
ibsen er/var svensk varmblod med elisar som far"tror jeg nok" elisar var far til may shrief og var meget benyttet i den svenske avl. ibsen skulle værer god som morfar ifølge avler han var mørke brun.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-05-2001 10:27
Ibsen var far til Hans Jørgen Nørgårds hest Sivaldo (morfar: Tasano), der desværre døde for nylig efter at være blevet solgt til Frankrig.
Derudover har jeg kenskab til et enkelt andet afkom efter Ibsen. Hesten var af den lidt gammeldags type med lidt højt ansat hals og lav ryg, men med ridelighed helt i top!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  23-05-2001 18:14
Hej.
Jeg endte en afkom efter Belluci.
Det er en hoppe. Den har virkelig et temperament som en hoppe med meget STORT H.
Den har udmærket gangarter, er bare ret strem fortil, men ellers udemærket hest.
Prøv at søge på www.horse.dk

Nutti
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  29-06-2001 13:10
Med Bolero - mener du så sportsponyhingsten Bolero?
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider