Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

lever Donnerhall?
Forfatter: 
Dato:  20-11-2004 10:45
Vi har her hjemme haft en livlig debat om hvor vidt Donnerhall stadig lever og om man kan få sæd fra ham.

Jeg har søgt på nettet men har ikke kunnet finde ham. Er der nogen herinde der ved mere?

På forhånd tak.

mvh. Am.
0
0
Svar på denne tråd

Donnerhall
Forfatter: 
Dato:  20-11-2004 10:52
Han døde for et par år siden, men ved ikke, om man stadig kan få sæd fra ham.

Venlig hilsen Camilla.
0
0
Svar på denne tråd

Gestüt Grönwohldhof
Forfatter: 
Dato:  20-11-2004 13:25
Hej
Her forhandler de stadig Donnerhall sæd

Mvh
Rene Jensen
0
0
Svar på denne tråd

her er et link
Forfatter: 
Dato:  20-11-2004 13:28
0
0
Svar på denne tråd

kompliment til Rene
Forfatter: 
Dato:  20-11-2004 14:55
Hej Rene!

Tak for linket.

Iøvrigt så er det en fantastisk hoppe du har indvesteret i, jeg tænker på World-fetti. Jeg så på hende i det tidlige forår, da jeg var der oppe for at se på en vallak. Hun er fantastisk gående og har et super ekteriør, sikke nogle afkom du vil få dig. Hvilke hingste overvejer du?

mvh. Am.
0
0
Svar på denne tråd

tak for det
Forfatter: 
Dato:  20-11-2004 16:17
Jeg så ligeledes på hende i foråret, efter at vi havde købt en World Cup I vallak der oppe, men det viste sig at hun ikke var ifol med Londonderry som først antaget, derfor købte vi hende ikke, da hun så senere havde sit Don Schufro afkom udtaget til eliteskuet, købte vi hende, trods det at hun er ifolet med Come Back II(måske er det slet ikke så tosset).

jeg har tænkt mig at prøve med Don Schufro de næste par år, ellers vil jeg måske prøve med noget Diamond Hit(Don Schufro på Loretta som er mor til Sandro Hit) eller Sunny Boy (Sandro Hit på helsøster til Don Schufro)

Jeg har faktisk forhørt mig på Donnerhall også, derfor lagde jeg inde med adressen.

Dertil kommer alle de andre hingste som vil være tilrådighed om nogle år når jeg er klar til at eksperimentere.

mvh
Rene Jensen
0
0
Svar på denne tråd

Rene; held og lykke
Forfatter: 
Dato:  20-11-2004 20:22
Okay, da jeg så hende troede de ligeledes at hun var ifol ved Londonderry. Come Back II, det er vist fordi Walt Disney i sommer har stået hos John Byialsen. Men interessant kombination!

Men klart ja, noget Donnerhall blod er på hende helt i top. Man kan jo bare se på Andreas' fine hoppe.

Det er jo en absolut fremtids avlshoppe I har erhvervet jer, det bliver spændende.
Jeg glæder mig på jeres vegne, men lidt misundelig må jeg vel godt være :-D

mvh. Am.
0
0
Svar på denne tråd

Ambrosius
Forfatter: 
Dato:  20-11-2004 21:34
Hej Am

Marianne sagde netop at det var Johns idé med Come Back, jeg havde aldrig selv valgt ham på Fetti, men det gjorde de, men vi kan jo altid sælge afkommet så værre er det ikke.

Du kan jo købe et Don Schufro eller måske endda et Donnerhall afkom en dag, hvis du skulle få lyst :-)

Vi håber i hvert fald på, at hun kan give os nogle kanon gode og ridbare afkom.

Siden jeg har købt hende er både hendes mor og mormor blevet Elitehopper, det gør det bestemt ikke ringere.

Mvh
Rene Jensen
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider