Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Kåring og ifoling
Forfatter: 
Dato:  14-11-2004 16:14
Hejsa!

Jeg har en DV-hoppe fra 2001, som jeg valgte ikke at stille til kåring i år, da jeg mente, hun var for lille (hun er også et sent føl -fra juli måned). Nu vil jeg gerne have hende ifolet til foråret, men hvordan forholder man sig, når nu hun endnu ikke er kåret? Hun skal selvfølgelig eksteriørkåres i 2005.

Det er jo så første gang, hun skal ifoles (og første gang, jeg skal være føl-mor), så det hele er jo meget nyt. Har ladet mig fortælle, at de første brunster er de mest virksomme, er der noget om denne snak?

Mvh Mia

0
0
Svar på denne tråd

mærkelig
Forfatter: 
Dato:  14-11-2004 16:25
jeg ahr altid fået af vide at man ik skal tage de første brunster på året..
nu bliver jeg forvirret..
da jeg selv mener at brunsten må være lige god som i marts som den er i april..

Travhest

Araber blandning

Dansk varmblod

Shetlands pony

prøv en af dem, og du har en ven for livet..

Når man endelig er tilfreds, er der altid nogle, som er utilfredse med, at man er tilfreds, og det gør en utilfreds..... 8-)

0
0
Svar på denne tråd

Brunster
Forfatter: 
Dato:  14-11-2004 16:29
Der er sjældent ægløsning i de første 1-2 brunster om foråret. Derfor er svaret vist klart ;-D

Mht. kåring, så er det helt iorden, det er en fordel at hoppen er kåret inden den foler af registreringmæssige årsager, men ikke nødvendigt. Og om den er kåret inden den bliver ifolet er ligegyldigt.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  15-11-2004 21:19
Tusind tak for svarene. Der blev da ihvertfald afkræftet en myte hos mig:-)

Mvh Mia

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider