Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

mangler billeder af zalmeco
Forfatter: 
Dato:  05-11-2004 17:18
hej
jeg søger billeder af dv hingsten zalmeco. og måske billeder af solos landwind-DVH 613 DV DK håber at der er nogle er kan hjælpe mig med disse bileder. :-Dse mine heste og ponier på min hn
0
0
Svar på denne tråd

Zalmeco
Forfatter: 
Dato:  05-11-2004 18:51
Jeg har et enkelt billede af Zalmeco på min computer.

0
0
Svar på denne tråd

zalmeco
Forfatter: 
Dato:  06-11-2004 16:53
mange tak for det fine billede :-)

med venlig hilsen zalina datter af zalmeco
0
0
Svar på denne tråd

solos landwind
Forfatter: 
Dato:  06-11-2004 17:19

lidt info om ham :

Materialeprøve: Gangart: 6,85 Spring: 7,30
Kåring: 878 66 77 8

Kåringsbeskrivelse: En moderne højtstillet hingst af god type. Kønt hoved. Velansat hals. God overlinje med et velformet kryds. Bevægelsen god i skridt og trav og særdeles god i galop.

Solos Landwind mødte i 2002 til sin 2. delkåring og blev kåret med beskrivelsen:
Hingsten har typemæssigt udviklet sig positivt og har gjort et godt indtryk i avlen. Hingsten er positiv nedarver af type samt en særdeles god galop. Hingsten kan benyttes på et bredt udsnit af hopper. Er fremstillet i særdeles god kondition.

Følbeskrivelse: Passende store føl. Højtstillede sluttede føl af god type. Kønt hoved. Velansat hals. God skulder og manke. God overlinie. Velformet muskuløst kryds. Lemmerne passende føre, men lidt rette for. Bevægelsen god til særdeles god.

Solos Landwind's afstamning er gennemavlet på præstation og han har til fulde levet op til sit ophav. Hans mor Laguna havde 26 sejre i gangartsmaterialklasser og er senere gået i avlen. En helsøster blev Landeschampion for 5-års. Hans far Landgraf l har mere end 160 kårede sønner i avlen i Tyskland.

Af afkom kan nævnes:
Cayenne Tågerup - mf. Castro. Kåret m. sølvmedalje
Solos Charisma - mf. Castro. Kåret m. bronzemedalje

Mange venlige hilsner

Maria

Billeder af Van Basten og Laura på min præsentation. Så tag et kig ind på min præsentation, og skriv en lille hilsen i min GB. Tak!

;-)
0
0
Svar på denne tråd

mange tak solos landwind
Forfatter: 
Dato:  06-11-2004 18:34
mange tak for de fine billeder af solos landwind og oplysningerne :-)

med venlig hilsen west site surpreme som har solos landwind som morfar
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider