Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Tegn på drægtighed.
Forfatter: 
Dato:  04-11-2004 12:46
Jeg har haft min hoppe til hingst i foråret/sommeren, og jeg regner med at hun er blevet ifolet, men er ikke sikker da jeg ikke har fået hende undersøgt.
Hun skulle nu gerne være ca 6 måneder henne, og jeg tænkte om man ikke på det tidspunkt kan se på hoppens mave om hun er ifol.

Hvis man kan se det, hvordan kan det så ses/mærkes?

Knuzer fra Heidi

Jeg søger min gamle pony se her
0
0
Svar på denne tråd

min hest
Forfatter: 
Dato:  04-11-2004 12:58
er efterhånden tydelig drægtig... maven er blevet større.. hun er blevet mere tung... og når hun står ved siden af en ikke drægtig hest kan jeg tydelig se maven hænge *gg*
så jeg er ikke længere i tvivl om at jeg i slutningen af marts/april får en lille en he he..
jeg har hørt nogle sige at på nuværende tidspunkt kan jeg være heldig at mærke den bette sparke.. men den virker rolig..
B-)
0
0
Svar på denne tråd

Det skal lige siges
Forfatter: 
Dato:  04-11-2004 13:01
Min lille pony "lider" af græs- eller halmvom, næsten hele dagen, er der forskel, og hvad er da forskellen, på græsvom og tyk mave af drægtighed.

Knuzer fra Heidi

0
0
Svar på denne tråd

glemte
Forfatter: 
Dato:  04-11-2004 13:16
selv lige at fortælle at Karismas mor slet ikke blev tyk... vi stod rent faktisk og lavede væddemål om Katana nu var drægtig eller ej omkring hendes termin.. jeg var hele tiden sikker på der var føl i hende netop fordi jeg havde mærket hende sparke... så det er meget forskelligt fra hoppe til hoppe....
den eneste sikre er vel at få hoppen dyrlægetjekket *sS*
B-)
0
0
Svar på denne tråd

når det
Forfatter: 
Dato:  04-11-2004 13:56
er første gang hoppen skal have føl kan det tit først ses et par måneder eller 3 før folingen, ellers ligner de tit bare nogen med halmvom. Men på det tidspunkt burde man ihvertfald kunne se om der er føl i hoppen eller ej. Men ellers kan du jo få dyrlægen til at tjekke.

:-)Hilsen Linda :-)

0
0
Svar på denne tråd

dyrlægetjæk
Forfatter: 
Dato:  04-11-2004 14:07
Jeg har spurgt min dyrlæge, men hun vil helst ikke gøre det, da hun ikke er sikker på at hun kan undersøge hende når nu hun er så lille/ung. Min dyrlæge er en af dem som tænker en del på om det nu bliver for dyrt, ikke en af dem som bare tænker på at tjene penge, rigtig rart :-)

Knuzer fra Heidi

0
0
Svar på denne tråd

hvad med psyken
Forfatter: 
Dato:  04-11-2004 14:35
har den ændret adfærd den sidste tid?
det har min ,og jeg ved ikke med 100%sikkerhed om hun er drægtig da hun viste brunst for noget tid siden.
men hun er blevet skannet drægtig om hun har kastet ved jeg ikke andet end at hun er blevet jalux,ierteret olign.
opstaldning tilbydes
med mulighed for hjælp til din hest
feks horsemanship og trafiktræning
mhv stald power
0
0
Svar på denne tråd

psyken har ændret sig.
Forfatter: 
Dato:  04-11-2004 15:07
Hun er blevet knap så selskabelig og mere sin egen, og det tog ret lang tid at acceptere min nye pony. Det var da også det der gjorde mig mere sikker på at hun er i fol, men da hun blot er tre og det er første gang hun er i fol, kender jeg jo ikke til fra tidligere hvordan hun bliver når hun er i fol, samt hun jo også godt kan ædre sig på den måde fordi hun bliver ældre.

Knuzer fra Heidi

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider