Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Hvornår kan man sætte en hoppe i fol??
Forfatter: 
Dato:  30-10-2004 23:53
Jeg har lige købt en pony hoppe på 1½ hun bliver snart 2, og jeg har planer om at få hende bedækket næste år, men er det for tidligt? til de tid er hun jo omkring 3½..

Anja
Lykkelig ejer af 4 vidunderlige hypper, se min præsentation.
B-) B-)
0
0
Svar på denne tråd

Hmm måske
Forfatter: 
Dato:  31-10-2004 00:02
Måske måske ikke, men har du også tænkt dig at hun skal rides til på samme tidspunkt? Hvis hun bliver tilredet og så skal fole og pause osv, så mister du nok den smule hun når at blive redet. Hvis du først vil have føl så vent med at ride ellers få hende tilredet og vent et år eller to med føl. Så kan du også bedre vurdere om det hun virkelig har noget et føl kan bruge...
JJ
0
0
Svar på denne tråd

Jeg tror
Forfatter: 
Dato:  31-10-2004 00:20
hun skal have et føl først også påbegynde tilridning..

Anja
Lykkelig ejer af 4 vidunderlige hypper, se min præsentation.
B-) B-)
0
0
Svar på denne tråd

jeg synes
Forfatter: 
Dato:  31-10-2004 06:24
din tidsregning er lidt underlig
lige nu er hun 1½ inden længe er hun 2 og til næste år 3½.

Hvis hun er født i 2002 er hun en 2 års nu og til næste år (fra 1.1.) en 3 års, og masser af avlere bedækker deres 3 års hopper.

En GOD hest har ingen bestemt farve eller race, men er et resultat af seriøs dokumenteret avl.
Succes får du ikke af at stjæle andres ting og sager på nettet
Sunde heste bruger en reg. beslagsmed med en RIGTIG uddannelse.

0
0
Svar på denne tråd

næste år..
Forfatter: 
Dato:  31-10-2004 06:59
Hej anja...

Du skal da sætte din pony i fol næste år det er det år hun bliver 3 år.. det er meget nomalt at man sætter sin hoppe i fol det år.. ja og nogle avler gør det allerede året før.. så i fol til næste år og så tilridning derefter..Du kan dog godt gøre hende klar til tilridning.. saddel/rytter vandt...

mvh
christina
0
0
Svar på denne tråd

du kan gøre som mig
Forfatter: 
Dato:  01-11-2004 12:20
jeg fik min 3 års bedækket i sommers. hun vil så få føl til sommer. hun er ikke redet til endnu, det bliver hun først til efteråret 05
0
0
Svar på denne tråd

Nemmer
Forfatter: 
Dato:  01-11-2004 12:22
Siger nogle det er,at tilride hesten imens den er drægtig,hvis man ikke starter for langt inde i drægtigheden.

Hilsner fra Michelle

:-)Stjernehåb :-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider