Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Stargolds Cavalero
Forfatter: 
Dato:  04-10-2004 21:01
er der nogen herinde der ligger inde med oplysninger om palominohingsten Stargolds Cavalero..

jeg er interesseret i afkomt og kåringsbeskrivelse...
går med planer om at bruge ham til min hoppe til næste år...
håber der er nogle der kan hjælpe
B-)
0
0
Svar på denne tråd

Tjaah...
Forfatter: 
Dato:  05-10-2004 20:54
Han har lavet mange afkom. Der er altid en del efter ham til PSA (www.palomino-psa.dk)'s kåringer. Men jeg må altså indrømme, at han ikke helt er min type. Men springe, det kan han.

Jeg ville bare ønske, at folk der vil avle palomino varierede lidt, for en overgang var der virkelig mange der brugte ham. Nu er der selvfølgelig kommet "flere om buddet", men på et tidspunkt var han nærmest den eneste "halv-ædle" palominohingst i DK, så der kom mange afkom efter ham.
Du kan se billeder af ham inde på det her link: Palomino Sportsheste Avlsforbundet, og der er også et par afkom efter ham derinde. :)

Håber det hjalp en smule - deciderede kåringsbeskrivelser har jeg ikke lige. :(

*Man skal ikke kaste med askebægre,
når man selv bor i et skodhus!* © VKH
Klik: Ibriiz Arabians!

Westernsadel sælges. Se min præsentation!

0
0
Svar på denne tråd

Stargolds Cream
Forfatter: 
Dato:  06-10-2004 10:48
Hej Lene.
Vi er ejer af Stargolds Cream, en hingst på 3 efter Stargolds Cavalero.Min kammerat har 3 afkom efter ham, nemlig Klempholm Gulli og prins og king.
cavalero har nr. 8988676677 så kan du gå ind på heste data og se kårings beskrivelse.
Men du er velkommen til at komme og se de 4 afkom vi har her.
Med Venlig hilsen
Marianne Olesen
STALD MARIBO
0
0
Svar på denne tråd

ej hvor sjovt
Forfatter: 
Dato:  06-10-2004 12:46
Hej Marianne

havde da ikke lige set du havde præsentation herinde...
he he nu kan du ikke gemme dig mere..
men så må jeg jo tage bettefisen og komme ned og se vidunderet... (men skal ha en veninde med også)

dine hypser ser jo dejlige ud...
0
0
Svar på denne tråd

afkom Star Golds Cavalero
Forfatter: 
Dato:  20-10-2004 00:05
Jeg har tre afkom efter Star Golds Cavalero. Det ene afkom efter ham er min 4 årige avlshingst Millenium. Du kan se vores afkom efter ham på vores hjemmeside www.sitecenter.dk/stutterilysgaard/ eller på www.palomino-psa.dk hvor der også er billeder af afkom efter ham.
0
0
Svar på denne tråd

cavalero
Forfatter: 
Dato:  20-10-2004 08:40
Jeg har fået to afkom efter Stargolds Cavalero, på en mindre DV-hoppe- kåret i RDH.

Afkommene kan du se i min præsentation. Det er Carl´s Special Edition og Chloé.
Der er en god størrelse på dem, forældrene taget i betragtning, men de mangler lidt bredde. Chloé solgte jeg som føl og har ikke rigtig fulgt hende.

Calle har jeg stadig og han har et vidunderligt temperament. Han er rimeligt velgående, super skridt og galop og en mere middel trav. Han er bedømt som føl og som 2-års, begge gange med særdeles god bevægelse. Hans springevner har jeg ikke udforsket, men han løsspringer med stor glæde, trækker på springene og viser et godt mod.
Han er strubepiber, men det kommer sandsynligvis fra mor-siden, da hans "moster" også var det.

Mvh Tina, desværre uden Turpin

Til Dick Turpin:
"When a loved one becomes a memory,
memory becomes a treasure."
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider