Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

valg af hingst?
Forfatter: 
Dato:  06-08-2004 16:07
jeg har en new forest pony hoppe som jeg gerne vil have føl på men hvad for en hingst? hingsten skal have evner for dressur og helst være new forest kan i hjælpe mig???????
;D Knus Bettina & Maja ;D
Roser er sorte, violer er grå.
Jeg er farveblind kan du nok forstå.
- Medlem af SSKMSS -
0
0
Svar på denne tråd

Sirius
Forfatter: 
Dato:  06-08-2004 16:14
Hejsa!
Din hoppe er jo egentlig af en meget smart type synes jeg. Ved ikke rigtig med NF avlen om de vil have smartere og smartere ponyer eller hvad de vil, men jeg synes pernoligt at NF'en kan blive FOR smart også så derfor vil jeg hvis det var min pony, måske vælge en lidt mere ponypræget hingst så dit NF afkom ikke ligner en hest i mini størrelse. Men det er jo op til en selv hvilken retning man vil gå og det skal du nok selv finde ud af først inden du vælger hingst. Tror det er vigtigt at vide inden for NF fordi der er så mange forskellige typer efterhånden.
Har du ikke en kåringsbeskrivelse + karakter.
Lige umiddelbart ville jeg nok vælge enten Siruis Hippius eller også Mister Malte. Det er vist h.h.v. søn og far og to hingste jeg synes er rigtig lækre. Hippius er ikke så gammel endnu så har derfor ikke vist sig til så mange stævner, men mener at Malte har gået noget dressur, vil dog ikke hænges op på det.
Kram Hanne!!
Nu med hjemmeside
"Jeg besvimer dig med min kærlighed, du starter mit liv igen med din. Indrømmet: Jeg er færdig" Michael Strunge 1984
0
0
Svar på denne tråd

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Forfatter: 
Dato:  06-08-2004 16:18
du har ret men takkk :-)
;D Knus Bettina & Maja ;D
Roser er sorte, violer er grå.
Jeg er farveblind kan du nok forstå.
- Medlem af SSKMSS -
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider