Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Stille en andens hest til kåring?
Forfatter: 
Dato:  07-07-2015 20:53
Kort fortalt, er det muligt at stille en hest til kåring man ikke selv ejer? Det er mig der gerne vil have den kåret, jeg betaler osv. Men på DVs hjemmeside understreger de at det er ejeren der skal være tilmeldt forbundet og ejeren der får tilsendt alt materiale osv..

0
0
Svar på denne tråd

Ejerskifte
Forfatter: 
Dato:  08-07-2015 18:26

Hvis det er dig der skal fremstille hoppe, så er I nødt til at lave ejerskifte og så er det dig der skal være medlem.

Vi blev truet med eksklusion fordi vi fremstillede en hoppe for nogle venner, som faktisk meldte sig ind i DV året efter da de havde fået føl på hoppen. Vi havde så alligevel besluttet at vi ville melde os ud, men det styrkede da kun vores beslutning.

Mvh. Charlotte

"Züchten heißt, in Generationen zu denken"

Welsh Mountain hoppe, plage og føl sælges

2
1
Svar på denne tråd

ghfhjfjhfjh
Forfatter: 
Dato:  10-07-2015 20:49

Men du kan vel bare melde ejer ind, mod at du betaler til ejer. Andre må jo gerne fremvise hoppen.

0
0
Svar på denne tråd

Mulighed
Forfatter: 
Dato:  11-07-2015 22:20
Det er da en mulighed, men du ville nu være smart om det var mig der fik program og info om dagen da ejer og jeg bor ret langt fra hinanden og det helst ikke skal være for meget til besvær for dem.
0
0
Svar på denne tråd

praktisk
Forfatter: 
Dato:  13-07-2015 08:01

så besværligt er det nu ikke i praksis. Kataloget plejer at være online og nummer kan jo købes til små penge..

Man bliver rig af at have heste.. dog ikke økonomisk..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider