Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Robins afkom
Forfatter: 
Dato:  19-07-2004 14:56
Jeg vil gerne høre fra nogen der har eller kender afkomst fra denne hingst.

Jeg har læst at han avler elegante og velgående afkom.

Grunden til at jeg spørger er selvfølgelig fordi jeg tænker på at bruge ham.

Kh Maria
0
0
Svar på denne tråd

Har et hoppeføl
Forfatter: 
Dato:  19-07-2004 15:14
efter Robin. Moderen er en Halvsøster til Robin ( ja, de er søskende, har samme moder= indavl eller linieavl? ) Hoppen var købt ifolet, men i alle tilfælde gik det fint og den er jeg så begejstret for at jeg beholder hende
Hun er ædel, højtstillet, tillidsfuld, og meget velgående. Specielt i traven.
.. Nu må vi dog vente og se hvad dommerne siger til hende på lørdag( det kan jo være at de mener det bliver en fin klappe-pony)

Jeg kender nu 3 afkom efter Robin. Og det skal så siges at de alle er røde hopper... Personligt siger ham mig ikke det store, men har har lavet nogen gode afkom, ....dem jeg har set...
0
0
Svar på denne tråd

Hans afkom
Forfatter: 
Dato:  19-07-2004 15:55
Han siger nemlig heller ikke mig det store, men jeg har netop hørt at han laver gode afkom.

Ja og min mørkebrune hest kan også godt lide at lave røde heste så farven kan jo ikke komme til at overraske mig.

Jamen held og lykke på lørdag. Hvis du gider må du da meget gerne skrive til mig hvad de siger om hende.

Jeg har desværre ikke selv noget føl i år og det lykkedes ikke at sætte hende i fol i år så jeg venter til næste forår. Så jeg må nøjes med at se på Jeres føl.

Kh Maria
0
0
Svar på denne tråd

Robin afkom
Forfatter: 
Dato:  19-07-2004 23:02
Jeg havde for noget tid siden en hoppe efter ham til låns. Hun var en køn, velgående men til tider meget tændt hest. Tændt har jeg dog læst han også selv kan være, men ved ikke og det er noget generelt for hans afkom. Og ja hun er også rød. Her er et par billeder:

Hilsen Helle og hypperne

www.montanas-schiela.webbyen.dk

0
0
Svar på denne tråd

gode i hovedet
Forfatter: 
Dato:  20-07-2004 12:10
jeg kender 3.... alle brune vallaker

de er lidt kedelige i udseende(kedelige hoveder), sent udvokset, men bestemt velgående.

Karina
.
0
0
Svar på denne tråd

Tak for Jeres svar
Forfatter: 
Dato:  21-07-2004 12:40
Jeg vil prøve at bruge ham. Min hoppe har selv et meget kønt hoved. Hun har fået 5 føl og alle har haft utrolig meget udtryk. Så det håber jeg at hun fortsætter med at videregive.

Det vigtigste for mig er også at lave en god gangartshest. Så jeg håber på et Robin føl i foråret 2006....puha der er lang tid til. Men tålmodighed er jo en dyd som vi avlere må lære at håndtere!

Kh Maria
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider