Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Imens vi venter...
Forfatter: 
Dato:  29-04-2015 18:56

Går og venter på at der kommer føl, hoppen har termin idag.

Dyrlægen var i morges og klippe hendes caslick op, og så kunne vi lige så godt follikelscanne den anden hoppe som alligevel var begyndt at løfte halen og bestille sæd og vente på postexpressen - så blev fokus lige flyttet lidt fra hende den tykke og dyrlægen har lige været og inseminere her til aften ( skulle lige hjem fra arbejde først )

så nu starter der forhåbentlig en ny lang ventetid.

0
0
Svar på denne tråd

123356
Forfatter: 
Dato:  29-04-2015 18:58
hvilken af dine hopper har du ins i dag. og med hvem. knus og alt lykke til dig og familie
0
0
Svar på denne tråd

Det er spændende!
Forfatter: 
Dato:  29-04-2015 19:26

Ih hvor bliver det spændende! Hvilken baby venter du og hvilken hoppe/hingst inseminerer du med?

0
0
Svar på denne tråd

BH Zack...
Forfatter: 
Dato:  29-04-2015 21:50

Jeg har fået insemineret min Blue Hors Don Romantic hoppe.

Hoppen er BH Don Romantic/A-Dur/Sylvester og jeg har valgt at sætte hende sammen med Blue Hors Zack.

Det bliver spændende, hoppen løb jo desværre om sidste år, så nu er vi igang igen og i år ligger jeg også en scanning på dag 36 i tilfælde af at hoppen resorbere et foster igen ( var tom på dag 70 sidste år )

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  29-04-2015 21:54
Det lyder super fornuftigt. jeg fik lagt stave i Viktoria 3 timer efter foling og så skyller vi I føl brunsten så vi er klar til ifoling på 30 dagen.😊
0
0
Svar på denne tråd

spændene...
Forfatter: 
Dato:  29-04-2015 22:29

Super med noget sparring, Alfa går og hygger sig med maven og har været i et vældigt humør efter hun har fået klippet caslicken, jeg tror ikke hun levere før om nogle dage, kunne være dejligt hvis føllet kom op til en forlænget weekend.

så er der lidt tid til valg af hingst endnu.

0
0
Svar på denne tråd

Min drægtige hoppe..
Forfatter: 
Dato:  29-04-2015 23:16

Billede

Miss Green overså lige at du stillede 2 spørgsmål - min drægtige hoppe venter baby efter Blue Hors Zack, hoppen er en BRDH hoppe efter Solos Landtinus/May Sherif/Deadly Nightshade xx

0
0
Svar på denne tråd

Nattevagt...
Forfatter: 
Dato:  30-04-2015 00:42

Billede

Er spændt på hvor meget hun kommer til at gå over, tør i komme med et bud? Ja hun er på 336 dagen idag.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  30-04-2015 09:31
mon ikke du får føl I nat eller I morgen. Pøj pøj
0
0
Svar på denne tråd

stadig vagt...
Forfatter: 
Dato:  30-04-2015 23:20

Tak Tina, hun er rund endnu.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider