Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Kåring DS
Forfatter: 
Dato:  03-04-2015 15:48

Hejsa Folkens :D

Angående at få en hest kåret i DS.

Er dette svært?

Det er min. 6 i helhed (Er det ud af alt på hoppen) altså deres fulde vurdering af hesten?

Ihhhh Jeg er lidt nervøs.. jeg skal have minimum min hoppe kåret i DS (hun er skadet) men grunden til at få hende i DS, vil kun give følle nogle gode fordele (få et DV føl, vi skal have hende ifolet).
Jeg har aldrig set en kåring live. Så ville være skønt hvis nogle kunne hjælpe. Hun er en springhest, så traven er ikke det vildeste :) Men vil De kåre efter at det er en springhest?

Hoppen skal kun under ekst. kåring. Hun skal fremvises (må desværre ikke springe pga skaden).

Tak på forhånd :)

0
0
Svar på denne tråd

DV kåring
Forfatter: 
Dato:  09-04-2015 10:35

Har din hoppe fuld afstamning,og ellers IKKE er "vind og skæv" synes jeg (har været/set en hel del hoppekåringer efterhånden. Har selv fået kåret 4 DV. hopper igennem årerne) de "almindelige" gående hopper kommer i DS.

Synes du skal tjekke DV., hvad de skriver om hoppekåringer, samt opsøge nogle garvede folk som har fået kåret en hel del hopper.

Husk at få en dyrlæge attest med på, at din hoppe er skadet, til kåring, den giver du i sekretariat sammen med hestepasset.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider