Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 blodlinjer
Forfatter: 
Dato:  20-03-2015 22:06

Er der nogen der gider forklare mig hvor eget forskelligt 'bogstav' blod der findes ? Har hørt om a blod .. mener også at have hørt om c og r blod.. Men hvad er det og hvor meget forskelligt er der?


~~ Elsker ny viden ~~
0
0
Svar på denne tråd
 
 blodlinjer
Forfatter: 
Dato:  21-03-2015 01:33

Og også hvad de står for.. Hvad går igen


~~ Elsker ny viden ~~
0
0
Svar på denne tråd
 
 Blodlinier
Forfatter: 
Dato:  21-03-2015 07:21

Jeg kan huske at spørgsmålet har været oppe før.

 

www.heste-nettet.dk/forum/4/306467/ 306424/


Mvh. Charlotte

 

 

Dressurtalent Sælges:

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  21-03-2015 13:51

Jeg synes også det er super spændende med blod-linierne. Men som endnu uerfaren, men nysgerrig og lærevillig, dog med egne meninger og skører påfund, synes nogen gange det kan være svært at holde styr på de forskellige linier. Synes efterhånden jeg godt kan finde ud af hvem der stammer fra hvilken linie, men det der kunne interesserer mig er:

 

Hvad er godt ved de forskellige linier? Fx hvem giver ridelighed, smidig overlinie, gode lemmer...

 

Hvad er skidt ved de forskellige linier? Fx hvem giver stærkt sind, dårlige lemmer, stram overlinie, kort nakke....

 

gyldnekryds???


Sælges:

3 1/2 års vallak e. Sunny Boy

1 1/2 års e. BH Zack

 

se præsentation

1
0
Svar på denne tråd
 
 linier
Forfatter: 
Dato:  21-03-2015 18:13
Har denne artikel liggende på min computer som jeg faldt over på Hannoveraner foreningens Facebookside på et tidspunkt.
Den er super god
http://www.hanoverian-gb.org.uk/TheHanoverian/BloodlinesoftheHanoverian/tabid/213/Default.aspx

<p style="text-align: center;"><strong>Med krikserne:</strong></p> <p style="text-align: center;"><strong>Chosen One og Bielfire choice.</strong></p>
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hold da op
Forfatter: 
Dato:  21-03-2015 23:29

Der er styr på det.....)


~~ Elsker ny viden ~~
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu har
Forfatter: 
Dato:  22-03-2015 09:45

jeg læst det danske.. skal lige have tid til det tyske

Jeg har forelsket mig lidt i Unos heste. Er der nogen der ved hvilke hoppestammer de bruger?.. Syntes det er nogle virkelig suveræne heste.. Det er arizona, frederica osv


~~ Elsker ny viden ~~
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider