Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Galaxy T - slet ingen?
Forfatter: 
Dato:  19-07-2014 14:46

Halløj. Nu kiggede jeg lige den nuværende terminsliste igennem og var lidt overrasket over at ingen har brugt Galaxy - synes ellers der var massiv interesse lige efter Herning.

Så hvis der sidder en derude som har brugt ham - hvem har du brugt ham til, hvad regner du med han kan viderbringe/forbedre? (ved godt det er ren spekulation)

Hvis du har fravalgt ham - hvorfor?

Stamtavle og type er jo lækker.

Savner krikserne:

Chosen One og Bielfire choice.

Ejerlejlighed m unik udsigt sælges.

0
1
Svar på denne tråd

der burde komme en del
Forfatter: 
Dato:  20-07-2014 21:22
Han er den hingst i DV pt med anden flest indberettede bedækninger :) så der burde komme en masse følbasser til næste år, efter ham :) jeg avler oldenborg, men overvejer at kåre min nykårede Taf ind i DV også :)

lev længe- lev vel :)

Uafhængig lifewave distributør

vil du også have en bedre hverdag?, så send pb :)

0
1
Svar på denne tråd

Hej - jeg
Forfatter: 
Dato:  21-07-2014 00:40

overvejede ham; syntes han var fin

Men min hoppe er smal og han er smal; syntes godt hun kunne bruge en hingst med lidt mere pondus.

Jeg fandt ham også for dyr ifht han ikke er færdigkåret.

The first cut is the deepest..

Mvh Janni

0
0
Svar på denne tråd

personligt
Forfatter: 
Dato:  21-07-2014 23:48
Valgte ham fra af den eneste grund at jeg ikke ønsker og bakke det firma op. Fin hingst ellers
7
4
Svar på denne tråd

valget
Forfatter: 
Dato:  25-07-2014 09:49

Valget ved mig stod mellem Vincent Maranello og Galaxy Win T. På baggrund af hoppens føl fra i år, mente Niels og Irene at Galaxy ville blive for ædel.

Det passede mig fint da jeg helst ville have en Vincent-baby

- Jannie Baggesgaard Jensen -

Baggesgaards Amazing

Baggesgaards Floriziana

Sandie Ravnskov

Sponsor: valsoe-horses.dk

0
1
Svar på denne tråd

Donau Blume E drægtig
Forfatter: 
Dato:  25-07-2014 17:17

Jeg har en trakehner hoppe efter Hercules med Steinburg til morfar som er drægtig. Han har alt det hun mangler, så håber det bliver godt. Hun har tidligere fået føl efter sixten Langholt, Era Dancing hit og sidst efter uno Don Diego. Alle gode afkom, med super godt hoved. Glæder mig helt vildt?

1
1
Svar på denne tråd

Galaxy Win
Forfatter: 
Dato:  29-07-2014 17:42

Jeg har brugt ham på min Quaterback-hoppe i år :) er meget spændt på resultatet.

1
1
Svar på denne tråd

GalaxyWin T
Forfatter: 
Dato:  29-07-2014 18:06

Har vi brugt på vores RDH hoppe efter De Noir/Major De La Cour, hendes første føl, så spændende hvad han kan.

Leif Frederiksen

www.stutteripurple.dk

1
1
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  30-07-2014 23:21

Hvem pokker giver hele tiden

Det mindste man kan gøre er vel at fortælle hvorfor man er utilfreds med noget...

Sælges:

DV plage/føl, både hopper og hingste. Efter Laurino, Boney M, Sunny Boy og Zack... se præs.

1
1
Svar på denne tråd

ja helt ærligt
Forfatter: 
Dato:  30-07-2014 23:50

ja helt ærligt, syntes det er dårligt at man tomler nedad uden at skrive hvorfor man ikke syntes om at man har brugt pågældene hingst.

Hvis det er pga. person hetz så må de barnligheder snart stoppe, det er en fin hingst, han bliver heller ikke fløjhingst hvis han ikke har en vis kvalitet.

Merete Bertelsen

www.lucard.dk

0
1
Svar på denne tråd

finger ned
Forfatter: 
Dato:  31-07-2014 03:21

jeg har også fået 4 stk nedaf fordi jeg ikke vil bakke det firma op. Men det piver jeg da ikke over jeg ikke har fået nogen forklaring på. så op med humøret en finger nedad er ikke noget og tage sådan på vej over. Og er man glad for sit valg kan alt andet da være så lige meget.

2
1
Svar på denne tråd

Finger ned
Forfatter: 
Dato:  31-07-2014 07:27

Kan se det er alle indlæg, så tænker det er en der ikke kan lide Andreas ?

www.stenhedegard.dk

Halmpiller sælges

Horselux hestefoder og Blue Hors totalpleje

Ungheste sælges

Se min præs

1
0
Svar på denne tråd

Jeg har
Forfatter: 
Dato:  31-07-2014 12:38

brugt ham på min RDH hoppe efter Skovens Rafael/akinos, og jeg glæder mig meget til og se hvad det bliver det - det er samtidig hoppens første føl.

Dressurundervisning

Ridning

First rider udlejes

2
1
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider