Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Rhodococcus
Forfatter: 
Dato:  23-06-2014 13:53

Hej.

Nogle som har forstand på følsygdommen rhodococcus, hvor at det er gået i øjnene og de er blevet grønne?

Vi har selvfølgelig dyrlægen ind over, men hun tror ikke på han kan komme sig over det, især ikke hvis han bliver blind.

Han har været syg siden starten af juni, og han er på azithromycin og rimactan og har været det i lidt over en uge, derudover får han inflakam, mavesårs medicin, også giver jeg ham probiotikum, A38 og malker hans mor ud, da han ikke får nok at spise og drikke, så han er blevet meget meget tynd. Også får han mælke erstatning.

Dyrlægen har givet ham til onsdag morgen, og hvis han ikke har det bedre, så er der kun en vej. Så lige nu håber vi og beder til et mirakel.

Simone & Ja'thopa & DY Shahlia
- Og nu også med den dejlige Al Safiyyah
Og heller ikke at forglemme mine skønne SAF Liwa Bint Shahlia og SAF Jamar Z!

Mail/msn - Foto Hjemmeside - Al Safiyyah Arabians

0
0
Svar på denne tråd

øv øv øv
Forfatter: 
Dato:  23-06-2014 16:03

har haft føl hvor også et øje blev delvist ramt, med en mælke blå hinde der dækkede nedre quadrant af øjet. Føllet blev også behandlet indenfor timer e udbrud og slap uden men på andre organer/led ect,. På trods af intens behandling af øjet skete der næsten ingen bedring,/altså reduktion i blå hinde) . Min hest er i dag 5 år og lever uden problemer med let nedsat synsfelt til hø i nedre quadrant.

Ud fra det du beskiver, så skal der et miraklet til at redde dit føl.

øv , men måske andre har bedre historie at berette.

Trakehner opdræt sælges,

5 års vallak e Heartbreaker (hohenstein søn)

4 års hoppe , mørkgråskimmel e Heartbreaker,

begge er rtg godkendt uden anmærkninger, begge tilredet og særdeles ridbare.

1
0
Svar på denne tråd

hmmmmm
Forfatter: 
Dato:  23-06-2014 16:38

Simone RING TIL ANNETTE NU!!!!! hun er ekspert ang at faa disse foel paa rette kurs!!!!

Little Arabians

Passion for classic Polish

http://www.littlearabians.com

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmm
Forfatter: 
Dato:  23-06-2014 16:43

ja saa laeste jeg lige alle dine detaljer, hvis han allerede har gorenne oejne er det nok desvaerre ved at vaere for sent.

Rhodococcus skal tages meget alvorligt fra tidlige symptomer.... men ring til Annette det er virklig et punkt hun er staerk paa.

Little Arabians

Passion for classic Polish

http://www.littlearabians.com

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider