Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

tysk ponyhingst
Forfatter: 
Dato:  03-06-2014 15:56

Jeg har kigget på en tysk ponyhingst ved navn cosmopolitan er der nogen der ved om man kan få sæd igennem eurohingste?

0
0
Svar på denne tråd

Spørg dem
Forfatter: 
Dato:  03-06-2014 16:29

Det nemmeste er at spørge dem. Han står ikke på deres liste, men det gjorde den hingst jeg brugte sidste år heller ikke, men der tog de bare kontakt til hingstestationen og fik lavet en aftale.

I øvrigt en ganske lækker ponyhingst ham Cosmopolitan D.

1
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-06-2014 17:01

Jeg har kigget på deres hjemmeside og der står frischsamen ,nu er jeg ikke særlig stærk til tysk men det er vel frisk sæd og det samme som transportsæd? ja jeg er ikke så meget inde i alt det.

0
0
Svar på denne tråd

EU-hingstestation
Forfatter: 
Dato:  03-06-2014 17:21

Problemet er at hingstestationen skal være EU-godkendt for at måtte sende sæd over grænsen.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  04-06-2014 12:11

Ringede til euro sæd og det er ret begrænset hvor man kan få euro ponyhingstesæd fra a. t schurt og fs stücker det var de eneste to stationer,ja så kunne jeg godt ha sparet alt mit kiggeri på de tyske sider.

0
0
Svar på denne tråd

Danica
Forfatter: 
Dato:  08-06-2014 22:56

Jeg har for 3 år siden brugt en hingst fra Danica Duen hengststation, så de må da være EU-godkendt.

Min dyrlæge arrangerede selv transporten.

Linea Fogh Pedersen

Stutteri Levita

Bokse udlejes 4241 Vemmelev

Sportsponyer til salg - se min profil eller www.stutterilevita.com

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  10-06-2014 08:49

linea tak for din oplysning rart at vide at de er eu godkendt.Jeg er elendig til tysk så havde ikke modet til at ringe til stutteriet duen.Jeg har valgt en anden hingst i tyskland,men skulle nok ha rådført mig med min dyrlæge om det var noget hun kunne hjælpe med men man bliver klogere for hver gang.Men selvfølgelig ærgeligt da jeg var brændt varm på netop denne hingst ved duen.Så kan godt mærke det er lidt halvhjertet med den anden hingst.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider