Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Bon Bravour afkom?
Forfatter: 
Dato:  18-03-2014 12:06

Hej

Er der nogle herinde der har afkom efter denne hingst de vil vise og hvordan var det at få hoppen ifol ved ham?

Merete Bertelsen

www.lucard.dk

0
0
Svar på denne tråd

Ingen føl til mig
Forfatter: 
Dato:  18-03-2014 13:08

Jeg prøvede 2 gange sidste år med transportsæd, på en hoppe som med sit første føl blev i fol i første forsøg.

Efterfølgende har jeg også hørt fra andre at han har en ringe sædkvalitet, og har hørt om flere der ikke har fået deres hopper ifol med ham. :(

Ib siger selv at hans frostsæd ikke er særlig god, men at hans transportsæd ikke fejler noget.

Ærgerligt, han er en rigtig dejlig hingst.

0
0
Svar på denne tråd

Venter føl
Forfatter: 
Dato:  18-03-2014 17:14

Jeg venter føl på min Carano/Diamond hoppe. Hun kom i fol i første forsøg, men det har hun også gjort de andre år. Det er hendes 3. føl. Hun bliver kun ifolet hvert andet år.

Mange hilsner fra Maria

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  18-03-2014 17:38

Følger denne tråd, da det er en dejlig hingst som jeg også har lidt i kikkerten, dog først til næste år ;)

MVH Sarah Sørensen

Hensas Horse Breeding

Venter med spænding 2 føl i 2014 !

Smart hingste plag, f. 29/5-13 e. Tailormade Attention, ff Abanos og mf Rendezvous sælges !

0
0
Svar på denne tråd

Bon Bravour
Forfatter: 
Dato:  18-03-2014 22:11

Jeg fik sidste år et super dejligt hoppeføl efter ham. Hun er absolut den mest velgående jeg har fået og hun blev da også 2. bedste dressurhoppeføl på Katrinelund sidste år. :)

Jeg er vældig godt tilfreds. Det er hoppens første føl og ville super gerne have haft et efter ham i år også. Desværre har hoppen begge år drillet med at lave splitbrunster, så det lykkedes desværre ikke. Men håber meget at få lavet endnu et afkom efter ham :)

Billede

Anette Toft Jensen

www.staldkalhave.dk

Avl af kvalitetsheste til dressur

1
0
Svar på denne tråd

altså det betyder
Forfatter: 
Dato:  18-03-2014 23:41

Det betyder at det er bedst at bruge ham til avlshopper der er igang, nogle der er stabile og nemme at ifole, jeg kan regne ud det ikke er smart at prøve på en ældre førstegangs hoppe så.

Jeg syntes stadigvæk det er en lækker hingst.

Merete Bertelsen

www.lucard.dk

0
0
Svar på denne tråd

Brug af Bon Bravour
Forfatter: 
Dato:  19-03-2014 07:29

En af vores venner prøvede Bon Bravour i første sæson herhjemme, og hoppen blev ikke drægtig med ham, men efterfølgende med Attention. Men det var IKKE hingstens skyld, hendes brunst var bare så meget bedre i andet forsøg.

Men vores ven havde snakket med en af sine venner, hvis hoppe også var konstateret ikke-drægtig, og derfor valgte han at prøve noget andet. At denne hoppe så viste sig at være drægtig, da den blev kontrolleret igen er en anden snak.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  20-03-2014 08:57

Min Hoppe venter føl efter ham her til Juni.

Hun blev drægtig i andet forsøg.

Anja

STALD SØGAARD

WWW.STALD-SOGAARD.DK

Heste sælges

1
0
Svar på denne tråd

Bon Bravour hingsteføl fra 2013
Forfatter: 
Dato:  31-03-2014 20:17

Han er her en uge gammel og lavet på en Loudini/ Willemoes hoppe

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

MVH Nanna

Stutteri Teglvang

Forhandler af Regulator Complete

2
0
Svar på denne tråd

skønne føl
Forfatter: 
Dato:  01-04-2014 11:31

skønne føl, men hvordan er i så tilfreds med dem her i 2014? og hvordan er de af sind?

Merete Bertelsen

www.lucard.dk

0
0
Svar på denne tråd

Miss Bravour
Forfatter: 
Dato:  03-04-2014 19:43

Jeg er rigtig glad for hende af min. Hendes type ser ud til at være blevet bedre. Hun havde ikke den bedste sammensætning som lille. Men det er da bedre nu. Hun er stadigvæk dejligt gående og elsker bare hendes sind. Hun er så nem og omgængelig omend hun også kan være en lille dame - men det ligger til familien på moderens side :) hun er nem med nye ting og har altid været det.

Så jeg glæder mig bare helt vildt til at hun bliver stor :)

Anette Toft Jensen

www.staldkalhave.dk

Avl af kvalitetsheste til dressur

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider