|
|
| Hoppeføl efter Sezuan/Blue Hors Romanov |
|
|
I morges kl 6.45 gik alarmen og jeg fløj ud af sengen og i stalden. Min 4 års hoppe folede uden problemer et fint hoppeføl efter Sezuan  Lidt billeder Navneforslag med S.z.......... Modtages gerne 
Mette Elbækgaards A'moon Sælges: Ponyvallak kat 1, 6 år DV hoppe (e. Romanov), 167, 4 år Ufødt føl efter Sezuan/Romanov termin 6 marts RIP Højvangs Lumina 28/8-2013
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bliver da helt følskruk |
|
|
Hvor der er en vilje, er der en vej.. Have trouble? Throw it in a´bubble, and blow it away.
Nu med himmelhest: R.I.P Rebekka Kastanjegård 2 April 1991-31 Oktober 2012. Himmelen har fået en ny stjerne.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
stort tillykke med hende - uha synes der er laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid til maj - venter selv føl efter Sezuan. du må lige lægge billleder op når hun er foldet lidt mere ud. men yndig det er hun
venter føl efter sezuan den 22/5/2014 SAFEMATE FOLE ALARM MED GMS MODUL UDLEJES
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort tillykke |
|
|
www.min-mave.dk/navne/navnekarrusel Jeg bruger ovenstående når jeg har specifikke krav til navne... Men jeg synes hun ligner en Szhirley eller en Suzetta. Stadig en der skal sælges eller beholder du nu det er et hoppeføl?
Sælges: DV plage/føl, både hopper og hingste. Efter Laurino, Boney M, Sunny Boy og Zack... se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Tillykke med et sundt, fint føl! Navneforslag: Sezamine Selezte Sezeli Setzwana Sigzag Vis gerne flere billeder i de kommende dage. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Nøj hvor er hun altså bare vildt yndig glæder mig til og se mange flere billeder af hende, husk endelig og holde os opdateret  puha ha synes det bliver hårdere og hårdere og vente og have tålmodighed indtil maj hvor den første af mine to hopper har termin 
MVH Sarah Sørensen Hensas Horse Breeding Venter med spænding 2 føl i 2014 ! Smart hingste plag, f. 29/5-13 e. Tailormade Attention, ff Abanos og mf Rendezvous sælges !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Mange tak  Hun er ikke en beholder. Men hvis vi når til vinter og hun ikke er solgt, overlever jeg nok at skulle beholde hende  Der kommer flere billeder. Regner med hun skal en tur ud på banen med mor i dag  flerr navneforslag modtages 
Mette Elbækgaards A'moon Sælges: Ponyvallak kat 1, 6 år DV hoppe (e. Romanov), 167, 4 år DV hoppeføl efter Sezuan/Romanov født 10/3-2014 RIP Højvangs Lumina 28/8-2013
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg ved godt, at der er et 'z' i underskud, men med den fine måne-formede stjerne kunne hun altså også godt ligne en 'Selene' - navnet på måne-gudinden i den Græske mytologi. Eller Silewe Nazarate, måne-gudinden i den indonesiske mytologi. (Hvordan nr.2 udtales kan jeg ikke rigtig være behjælpelig med...)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke med hende... |
|
|
... hun minder da lidt om den Sezuan/Romanov hingst vi fik sidste år (han har dog også en enkelt sok)  Han fik navnet Sezarion. Hvad med et navn som Suez, Suzette eller Cezanne?
Jeg glæder mig til at se flere billeder af hende når hun er foldet ud (og nu bliver jeg jo ganske følskruk - men det er ok, der er også en der er nogle dage over termin, så der kan komme føl nårsomhelst)
£isbeth & Baloo Kender du Trec? Læs om det på: TRECDANMARK.DK Se stævnekalenderen for forårets stævner og træningsdage. Kom og vær med!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort tillykke |
|
|
Stort tillykke med det dejlige føl:-) Godt alt gik efter bogen. Jeg glæder mig til flere billeder! Mange hilsner fra Maria
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lækkert føl |
|
|
Hej Tillykke med det fine føl. Jeg har selv en 1års hingst efter Sezuan,hans navn skulle have været Se-zu- ann, hvis han havde været hoppe, han hedder Sezúmba. Hilsen Hanne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Lidt flere billeder  Beklager jeg ikke lige kan rette dem op 
Mette Elbækgaards A'moon Sælges: Ponyvallak kat 1, 6 år DV hoppe (e. Romanov), 167, 4 år DV hoppeføl efter Sezuan/Romanov født 10/3-2014 RIP Højvangs Lumina 28/8-2013
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Hun ser fin ud, bliver spændende at se mere udfoldet, selvom hun ikke ser særlig krøllet ud  uhh, nu min den første godt spytte ud 
www.stenhedegard.dk Halmpiller sælges Horselux hestefoder og Blue Hors totalpleje Ungheste sælges Se min præs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke med dit |
|
|
fine hoppeføl. Hun er jo bedårende.
Tina Blixenkrone Hansen www.stutteri-blixenkrone.dk
SOMMERGRÆS UDLEJES HESTE / PONYER / PLAGE / FØLHOPPER Nu mor til Chanel. 21.08.2008 Stutteri Blixenkrone - avl af DV kvalitetsheste
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tillykke |
|
|
hun er da fiiin 
Man bliver rig af at have heste.. dog ikke økonomisk..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stort tillykke |
|
|
Hvor er hun fin 
Venter føl 2014 - Ci Ci Senjor Ask / Caletto1 / Ladykiller xx
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| føl alle steder nu |
|
|
Stort tillykke med hende. Vil glæde mig til at se endnu flere billeder af hende 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Navnet er blevet til Elbækgaards Sezina  tak for alle forslag! Sidder lige og venter på dyrlægen. Hoppen bløder ret kraftigt fra børen, så det skal lige tjekkes...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Med hende, vi venter en efter ham først i maj på en ny hoppe så det er spændende hvad der kommer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Puha så blev vi lige ramt af uheld  Hoppen fik en sprøjte så livmoderen kan trække sig hurtigt sammen. Det ser heldigvis ud til at virke! Men værre ser det ud med lille Sezina  Hun er blevet trådt på i lysken i går aftes af mor. Rigtig uheldigt! Jeg opdagede først kl 20.30 at det var i lysken den var gal, så jeg ringede til min dyrlæge. Hun mente at jeg skulle køre dem til Ansager, da hun ikke kunne komme. Men det er nærmest umuligt med så lille et føl som har så ondt. Så jeg fik fat i en anden dyrlæge, som heldigvis er meget dygtig også. Hun var helt rolig ved det og mener at vi slipper uden mén  Følle blev renset og sprøjtet og så håber vi at hun snart er klar til badutspring igen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ouch... |
|
|
... Stakkels lille følle at få sådan en skramme.
Godt at du fik fat i en enden dyrlæge - og at Sezina forhåbentlig slipper uden mén. Jeg er også altid så ræd for at hoppen skal komme til at træde på føllet (specielt en førstegangsmor) - men indtil nu har jeg heldigvis ikke oplevet det - og jeg håber at jeg heller ikke kommer ud for det. Heldigvis er de fleste hopper jo meget meget forsigtige.
£isbeth & Baloo Kender du Trec? Læs om det på: TRECDANMARK.DK Se stævnekalenderen for forårets stævner og træningsdage. Kom og vær med!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
I dag går det så fint. De har endda været ude og hun går så fint rundt med badutspring og det hele  håber det er hurtigt ovre
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Mange tak  nu nu er hun 17 dage gammel og helt ovenpå efter hendes lille uheld 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Banditten 1 måned gammel 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke |
|
|
Tillykke med det fine føl, hun ser rigtig godt ud 
Med Venlig Hilsen Rosita Vogue de la Vie hoppe 24/4-13 e. Herbstkönig,Voyage de la Vie hingst 19/4-12 e. AstonMartin, Virage de la Vie hingst 2/5-11 e.AstonMartin,Vainqueur de la Vie hingst 4/4-10 e.Prinz ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Mange gange Tillykke med den skønne prinsesse. Hun bliver spændende at følge
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Arrrrrrj Mette - du kan da ikke spise os af med ét sølle billede?!  MEEEEEEER'...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Skal nok få taget flere 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|