Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

metall
Forfatter: 
Dato:  03-03-2014 23:35

Når nu det hollanske blod på godt og ondt vinder indpas i dk , hvorfor er den hollanske hingst metall så ikke repræsenteret, syntes den ser ud som om den har en fantastisk styrke i overlinje og bagben. Nogen der kender til afkom efter denne hingst, og sædkvaliteten.

0
0
Svar på denne tråd

Uthopia
Forfatter: 
Dato:  04-03-2014 21:23

Carl Hesters Grand Prix hest og avlshingst Uthopia er jo efter Metall - sædkvalitet ved jeg desværre ikke noget om.

0
0
Svar på denne tråd

Special D
Forfatter: 
Dato:  04-03-2014 23:32

Jeg har været på flere træningsophold i Holland, og den stald jeg var i havde hingsten Special D (Metall x Zandigo) i ridning. Han havde, efter min mening, gode gangarter og var meget ridelig. Stort talent for samling!

Det ligger nogle år tilbage, men på det tidspunkt var Special meget benyttet i Holland. (Bl.a. far til Andretti, som nu er i træning ved Anky van Grunsven)

Lidt video af Special D hvis det har interesse: www.youtube.com/watch?v=NNewfOaHBiA

(Han er ikke lille - rytteren er bare MEGET høj :) )

Metalls sædkvalitet kender jeg ikke, og jeg kender desværre heller ikke andre afkom (ud over Uthopia) efter Metall.

Hvis det har interesse er der lavet en analyse af bl.a. Ferro (far til Metall) og hans afkom - herunder Metall og Negro. :)

www.horsemagazine.com/thm/2011/10/ breeding-analysis-by-chris-hector- following-the-european- championships/

0
0
Svar på denne tråd

Kan ikke som sådan
Forfatter: 
Dato:  07-03-2014 19:16

svare på trådstarters spørgsmål, men kan da se at Støvring hingstedepot har en 3 års hingst på deres liste hvor Metall er morfar. Den hedder Genesis

The grass was greener....

Mvh Janni

0
0
Svar på denne tråd

Springhoppe
Forfatter: 
Dato:  09-03-2014 12:43

Kender en springhoppe efter Metáll.
Det er en hoppe med en helt fantastisk kapacitet og smidighed men med et noget spacielt temperament.

Uden tvivl en spændende hingst, hvis man har den helt rigtige hoppe ;)

Venlig hilsen

Margrethe

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider