Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

 Stedinger
Forfatter: 
Dato:  01-02-2014 12:23

Hvad er han kendt for at give videre, udover størrelse?

 

Overvejer at bruge ham til min knabstrupperhoppe, hun er ikke særlig stor, mangler løft i bevægelsen, både trav og galop,men hun skridter godt.

 

Hvad mener I, er det helt hen i vejret?


9 års KNN hoppe efter May Sherif DVE 250, Thunder Boy KNN 96 sælges.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  01-02-2014 14:50

Det er ikke altid han giver størrelse, selvom han selv er en stor herre. Jeg har set flere heste efter ham som er samme størrelse som hoppen han er brugt på, og selv har jeg en skøn 4-års hoppe på 165 i stang efter en hoppe på 168, hun er så godt nok også hoppens første føl og derfor kan størrelsen godt snyde.

 

Jeg synes har giver trav, et smukt hovede og så lidt tænding/nerve. Ulemper kan være en forringet skridt, og at de kan være lidt følsomme/sære indimellem. Sandro Hit-blodet skal nok heller ikke bruges på hopper med lange, efterslæbende bagben.


Sælges: Drægtig hoppe, 8 år gammel, sort, kåret i DV, avler rigtig godt, afkom kan ses. Hoppen er efter De Noir/National Zenith xx, og ifolet med Tailormade Attention

 

www.stutterikrone.dk

1
0
Svar på denne tråd
 
 Stedinger
Forfatter: 
Dato:  15-02-2014 16:32

Stedinger gver bestemt ikke altid højde. Jeg har haft at gøre med en hel del afkom efter ham, som er under 170. Desuden er hans afkom meget specielle i deres temperament, meget hoppede/hingstede! Men med super dejlige gangarter!! :-)


Livet er, hvad du gør det til :-)

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider