|
|
| Attest til indberetning af føl |
|
|
Synes at have læst, at man omkring december får tilsendt sin følanmeldelse med posten - kan nogen be- eller afkræfte dette? Jeg er førstegangsavler (DV) og venter med spænding 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Sender landscentret ikke de papirer ud i december? Jeg venter også føl til marts 14 og har ikke modtaget noget endnu???
Mette Elbækgaards A'moon Elbækgaards Roma Nova Elbækgaards Amadeus (udlånt) Venter føl efter Sezuan på min Romanov/Højvangs Lukas/Alibi hoppe Termin 6. marts 2014  RIP Højvangs Lumina 28/8-2013
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bumbumbnum |
|
|
Hejsa jeg fik mail i går på min indberretning 
*** Diva af Bækkeskov - Termin 14 juni 2014 - ifolet med Canton Anholm *Deluxe*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Også mail |
|
|
Vi har også fået vores på mail i går. Hvis ikke de har jeres mailadresse så kommer den nok enten i dag eller mandag via snail-mail. 
Mvh. Charlotte Dressurtalenter Sælges:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Følanmeldelse |
|
|
Er netop kommet med posten i dag! Og der står heldigvis også den rigtige hingst Så det var dejligt.. Så må de sidste 4 mdr. godt gå hurtigt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nysgerrh |
|
|
Jeg er også førstegangsavler så håber I kan hjælpe mig med mit spørgsmål - er det ALLE racer der får sådan en følanmeldelse?
Trine Bach Dana Crusador - DV 2007 Rockness - DV 2005 Safians Gomilla - OL 1998 - Ifolet med Urfürst af Hvarre m. termin 20 maj KØBES: HS Bow Balance bøjler samt Duo linere Se mine søgeannoncer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Videncentret |
|
|
Der udsendes en kvittering fra Videncentret på alle bedækninger som er indberettet til Videncentret. Og ja, uanset race.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mmmmmm |
|
|
Mmmmmm - jeg kan se må min hoppes *hændelser* på hestedata at bedækningen slet ikke er registreret.....
Trine Bach Dana Crusador - DV 2007 Rockness - DV 2005 Safians Gomilla - OL 1998 - Ifolet med Urfürst af Hvarre m. termin 20 maj KØBES: HS Bow Balance bøjler samt Duo linere Se mine søgeannoncer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvis I mangler.... |
|
|
... Hvis I mangler en indberetning, har jeg en følanmeldelse der gives væk ganske gratis... Ej, spøg til side.. men det er i hvertfald ikke min, den anmeldelse jeg har fået, hoppen er i hvartfald ikke scannet drægtig på noget tidspunkt?? Så må nok hellere bare sende den retur 
Team Dandanel "Hva folk ikke ved, har de ikke ondt af "
Med hestene Yatzie Dandanel 28-05-10 e. De Noir High-Line Dandanel 08-04-08 e. Hotline Yesica 18-05-95 e. Red Fern - Schwedengruss
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sent........ |
|
|
Ja jeg kigger nu også langt efter den inberetning.. har ik modtaget den endnu..
Lækkert enghø i minibig sælges bor 10 km fra Randers
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg har modtaget min i dag (måske i går), og blanketten er udstyret med den rigtige hingst
Mette Elbækgaards A'moon Elbækgaards Roma Nova Elbækgaards Amadeus (udlånt) Venter føl efter Sezuan på min Romanov/Højvangs Lukas/Alibi hoppe Termin 6. marts 2014  RIP Højvangs Lumina 28/8-2013
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Modtaget |
|
|
Tre hopper ifolet og scannet drægtig, men kun to følanmeldelser  Ved ikke om de satser på at den ene ikke er drægtig alligevel :/
www.stenhedegard.dk Halmpiller sælges Horselux hestefoder og Blue Hors totalpleje Ungheste sælges Se min præs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Følanmeldelse |
|
|
Vi modtog vores med Posten forleden. Med den rigtige hingst 
Drøm som du lever forevig - lev som det er din sidste dag. Camilla Moos Enemark 1980 - 2012
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Attest |
|
|
Jeg har også modtaget min attest på mail foleden dag, dog var der forkert bedæknings dato på den ene hoppe.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lånehopper |
|
|
Ejerne til mine lånehopper har også modtaget indberetningskvittering og følanmeldelse her sidst i december. Hvis man ikke har modtaget noget, kan man vel bare printe den fra deres hjemmeside og selv udfylde den? Det skulle der vel ikke være noget i vejen for 
Med hestene BS Schanitta & BS Laschano samt føl i vente i 2014 efter Baltimore Vrå & Placido Domingo Mor til Noah 20.09.2009 & Adam 14.07.2012
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kommer an på |
|
|
Man får ikke det vilde ud af at printe og udfylde en følanmeldelse fra nettet, hvis årsagen til at man ikke har fået tilsendt en fx er at der ikke er indberettet bedækning. Hvis årsagen til den manglende følanmeldelse er forkert ejer/bruger på hoppen, så skal ejer/bruger rettes inden man indberetter føl ellers går registreringspapirerne på føllet OGSÅ til den registrerede ejer. Så Stikær, du skal have fat i telefonen og have lavet brugerskifte på dine lånehopper.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|