Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Børnehave el lign?
Forfatter: 
Dato:  16-11-2013 15:54

Halløj,

Jeg håber i kan hjælpe. Jeg synes min plag fra i år mangler legekammerater og stimulation og det er jo desværre kun en lille del af det jeg kan opfylde.

Derfor tænker jeg at en løsdrift el lign med andre plage kunne være en god idé.

Nogle som har erfaringer med det?

Noget helt andet er at jeg har prøvet at google men kan ikke rigtigt finde nogle.

Jeg har ikke noget imod at sende hende afsted til et professionelt sted hvor jeg ikke kan komme forbi andet end 2-3 gange i mdr. Bare det er iorden!

Skal helst være i sønderjylland, midjylland el fyn og med fuldpas.

Nogle som kender nogle el kan anbefale nogle?

Hun er en Hannoveraner fra d 6/5-13.

Tak for hjælp

"beklager en rytter sig over en hård mund, beklager han sig dybest set over sin egen udygtighed"

- Wilhelm Müseler -

Fly like a butterfly, sting like a bee - Følles motto!

0
0
Svar på denne tråd

Stutterier
Forfatter: 
Dato:  16-11-2013 19:51

Har du forhørt dig hos de nærliggende stutterier :)

www.stenhedegard.dk

Halmpiller sælges

Horselux hestefoder og Blue Hors totalpleje

Ungheste sælges

Se min præs

0
0
Svar på denne tråd

Selskabshest
Forfatter: 
Dato:  17-11-2013 07:46

Hvorfor ikke købe et ponyhoppeføl som selskabshest til hende? Jeg kan se med vores at de store og små har rigtigt meget glæde af hinanden.

1
0
Svar på denne tråd

mangel....
Forfatter: 
Dato:  17-11-2013 15:32
Jeg har overvejet at spørge rundt men der er ikke rigtigt nogle stutterier hernede omkring (Als) og de hobbyavlere her er har mange gange hestene under forhold jeg ikke er enig i. Jeg har overvejet at henvende mig til Bøgegården og høre om muligheden for at få hende derhen.

Jeg har ikke hesten hjemme og har ikke råd til 2 bokslejer 'bare' til en selskabsplag. Desværre.
Men jwåeg søger videre:-)

"beklager en rytter sig over en hård mund, beklager han sig dybest set over sin egen udygtighed"

- Wilhelm Müseler -

Fly like a butterfly, sting like a bee - Følles motto!

0
0
Svar på denne tråd

Du kan da
Forfatter: 
Dato:  18-11-2013 00:06

kigge på Lipas horses - de har annoncer på markedspladsen; min plag har stået der siden han var 1 1/2 år ( nu 2 1/2 ) og jeg har været yderst tilfreds Ved dog ikke om de har plads ?

Men ja det er langt væk, hvilket ikke er noget problem sålænge hesten er sund og rask, men opstår der sygdom eller skader er det selvfølgelig noget bøvlet at man ikke lige selv kan smutte forbi og vurdere/hjælpe i plejen.

Hvis du er medlem af DV kan du jo også prøve at kontakte din lokal afdeling for at høre om de har kendskab til nogle privat avlere i nærområdet, der kunne tænkes at ville have en opstalder.

Mvh Janni

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider