Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

en lille Billy
Forfatter: 
Dato:  01-04-2001 10:06
Lille hingst med enorm lange ben ligger og kigger på mig med søde føl-øjne
dens stolte ejer fortæller: han vil desværre ikke drikke, den har heller ikke været oppe at stå endnu. Åh sagde jeg og Tina som ejeren hedder gik ind til det lille føl
og tog ved i det og hjalp det på benene hun havde ved under maven på den og den
prøvede virkelig til,. kæmpede for at få mælk men den kunne ikke for fat og den væltede igen. Jeg skulle til en ungdomsfest om aftenen så jeg tog hurtig hjem
da jeg havde været der lidt kom Tina for at hente sin dreng (der går i min klasse)
jeg spurgte hvordan det gik og hun sagde at det gik bedre og at den havde drukket af sutteflaske. Tina blev ved føllet som hedder Billy om natten og det gik bedre og bedre. Men om morgenen gik det ikke godt Billy havde det rigtig skidt og kunne ikke for sig selv til at åbne øjnene, så der blev tilkaldt dyrlæge og det viste sig at der var noget ivejen med maven, han kunne have mistet livet af det men det gjorde han heldigvis ikke. Billy fik det meget bedre og til sidst skulle han bare have et puf så kunne han gå og han stod op i 2 timer idag og det går mget bedre med den lille spirevip:
Billy the kid!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider