Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

lorca v
Forfatter: 
Dato:  06-09-2013 09:27

Hingsten lorca V er der nogen som kender den? Hvilken sind har hingsten osv?

0
0
Svar på denne tråd

Lorca V
Forfatter: 
Dato:  06-09-2013 12:45

Jeg husker en ret almindelig brun hest med et kedeligt hoved. Han fik saa vidt jeg husker et par afkom i 2008, men jeg mindes ikke at have set nogen af dem 'out and about'.

Han gik selv noget DSA uden den helt store succes.

luxmondy.daportfolio.com/

Cetereum auteum censeo Hyperflexionen esse delendam.

(nogenlunde efter Cato)

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  06-09-2013 15:00

Ja jeg kan godt se at den har gået dsa sping og har ok resultater men det var mere har er det for en hingst i omgang sind osv

0
0
Svar på denne tråd

Lorca V.
Forfatter: 
Dato:  07-09-2013 12:12

Jeg har kendt Lorca siden han var 3 år. En meget stor hest, som først rigtig kom igang som 5 års, pga. han stadig voksede.

Andreas Schou har redet ham indtil for et halvt år siden og de har placeringer i 145 cm. Han er blevet solgt til Ehning i Tyskland og rides nu af Johannes Ehning.

Han er stadig hingst, men har kun bedækket kort da han var tre. Man kan slet ikke mærke på ham at han er hingst. Super nem og dejlig at have med og gøre.

Med Venlig Hilsen

Melanie Andersen

Kastaniegården

2 års hoppe eft. Florencio - Gribaldi sælges

4 års hoppe efter BH Zack - Gribaldi sælges

1
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-09-2013 16:01

kastaniegården det var lige det jeg søgte dejligt at høre at han er en fornuftig hingt , vi har kig på et afkom efter ham så ville gerne vide noget om hans sind, da vi vægter det meget højt.

0
0
Svar på denne tråd

lorca V
Forfatter: 
Dato:  22-11-2013 22:38

Hej

ved godt det er lang tid siden du har spurgt på lorca V. Men synes du skulle vide hvordan han er, da jeg har arbejdet med ham fra han bliver født, til vi sælger ham som 3 års i Herning.

han har et rigtigt godt sind, og vi har selv fået et afkom efter ham, som jeg har tilredet, den har vært nem, med gå på mod. Lige som hans far. Da vi skulle træne ham op til Herning! kunne jeg sadle ham op inde i boxen, uden jeg skulle tænke på, at han ville gør noget! jeg gik selv tur med ham i skoven som 2års og 3 års. Så hans sind er rigtigt godt, så det kan du rolig gør.

Med venlig hilsen

keshia gertsen

VANDSTEDGAARD ( hvor lorca V kommer fra)

1
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  23-11-2013 09:53

tak for svar selv om det er ligemeget nu. Jeg var ved at købe et afkom efetr ham men hoppen gik ikke igennem dyrlæge meget ærgeligt da det var det mest dejlige og fornuftige hest vi længe har oplevet øv øv

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider