Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Verden -vi er der
Forfatter: 
Dato:  07-08-2013 22:58

Hej
Som nogen måske ved er jeg i Verden til uvm og Hannoveraner Verbands championater med min hoppe "Hejbøls" C-Esmeralda som er udtaget til 3års championatet. Steen Steensen Blicher er med som rytter - da han har klargjort den sammen med Hans Jørgen Hoeck. Vi ankom igår for at have tid til at vænne hoppen til forholdene. Vi skal i ilden torsdag morgen ca kl 8.50.

Billede

Så vi har haft tid til at se lidt på hvad der ellers skete rundt omkring blandt andet så vi hannoveraners 4års springchampionats kvalivikation til finalen - en lidt tynd kop en af de bedre heste er Cortado 1 som ses på næste billeder - desværre blev den bange for sidste spring.

Billede

Billede

Billede

På vm-banen overværede vi en del af træningen - den bedste galop jeg har set i mange år viste Don Juan de Hus (jazz/krak c) - billedet viser en stille og rolig arbejdsgalop. Desværre nåede vi ikke at se den i trav.

Billede

Andreas Helgstrand og Møllegårdens Pas Partout - er godt på vej, stille og roligt blev der trænet uden de store armbevægelse.

Billede

Billede

Vi glæder os alle sammen til de næste dage og hvis vi er heldige og kommer i finalen, skal Steen ride på C-Esmeralda på vm-banen søndag morgen.

Hilsen Per T

www.aafoto.dk

www.stald-hejbol.dk

"Husk at stemme på enhedslisten sammenhold gør stærk"

10
0
Svar på denne tråd

tusind ...
Forfatter: 
Dato:  07-08-2013 23:05

tak for rapporten - held og lykke med din hoppe.

Ullan

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  08-08-2013 07:59

Held og lykke. Glæder os til at se og høre mere.

Kommer desværre ikke til Verden i år. Prioter EM højere.

MVH Hanne.

1
0
Svar på denne tråd

Rigtig meget held og lykke
Forfatter: 
Dato:  08-08-2013 08:03

Håber alt det bedste og du har jo en ganske fantastisk rytter med, som gør det han er bedst til :-)

Det krydser vi fingre for går lige efter planen!

0
0
Svar på denne tråd

Held og lykke
Forfatter: 
Dato:  08-08-2013 09:47

Med hoppen! Det er super spændende! Du må lige holde os opdaterede.. Var det ikke noget med, at du ville prøve at sælge dernede?

Jeg følger i år med så godt jeg kan via clipmyhorse, så det er dejligt med lidt billeder fra opvarmning og det, man ikke kan se her hjemmefra..

0
0
Svar på denne tråd

Det gik godt
Forfatter: 
Dato:  08-08-2013 22:21

Hej

Det var en god dag for os. Der 41 heste hopper/vallakker med i 3års championatet, vi blev bedste danske hest (der var 2 med) med 7.2 i karakter det gav en 19. plads 0,5 point fra en finaleplads så konkurencen var virkelig hård.

Fredag eller lørdag skal C-esmeralda præsenteres for auktionsudvalget, så det er spændende hvad de siger.

Billedet har vi fået af Thomas fra Ridehesten, der var flink at hjælpe da jeg tog video - kommer på når vi kommer hjem.

Billede

Dagen blev derefter brugt på springning - det blev til et glædeligt gensyn med Tailormade Stardust redet af Nicolas Pedersen i en 140cm klasse.

Billede

Dagens mest spændende hingst var "Inliner" redet af Eva Bitter, der vandt Hannoveraners 6års kvalifiktation til championats finalen.

Billede

En stor positiv overraskelse for mig var Sashia Astrup Jensen på Tailormade Chaco Gold

Billede

Dressurbillederne tog Line sig så hvad der skete på uvm - har jeg kun hørt rygter om - så det må I læse på Rideheste.com

Hilsen Per T

www.aafoto.dk

www.stald-hejbol.dk

2
0
Svar på denne tråd

Dagens skuffelse
Forfatter: 
Dato:  09-08-2013 13:28

Efter at have set Andreas og Møllegårdens Pas Partout træne forleden dag havde jeg sat næsen op efter en oplevelse idag. Det blev det ikke en flad kedelig hest - der aldrig kom helt op i gear. Karakteren på 6.98 og en foreløbig placering som nr 25 - siger det også ganske tydeligt.

Så nu vil jeg gå tilbage til springhestene - her har der været flere placeringer bla en første plads til Søren Pedersen. I får billeder i aften.

Billede

Billede

Hilsen Per T

www.aafoto.dk

www.stald-hejbol.dk

3
0
Svar på denne tråd

Der også tid til mop
Forfatter: 
Dato:  10-08-2013 10:23

Billede

Hilsen Per T

www.aafoto.dk

www.stald-hejbol.dk

5
1
Svar på denne tråd

Nu er det næsten slut
Forfatter: 
Dato:  10-08-2013 22:24

Det har været en skøn dag med masser af springning bla en 145cm klasse, hvor jeg missede omspringningen, da havde planlagt at ville se den hollandske hingst Desperado redet af Emmelie Scholtens - det blev en oplevelse af de store.

Billede

Billede

Tilbage til springningen 145cm klassen havde deltagelse af Lars Bak Andersen på Cashflow - de er på vej og med mere rutine kommer de langt.

Billede

Søren Pedersen og Tailormade Cavetta fungere utrolig godt sammen og red da også en fejlfri omgang.

Billede

Det mest spændende efter min mening var Stein Endresen på Cassiopia, som han skal ride em på i Herning. Hun er utrolig hurtig og godt springende - så det bliver rigtigt spændende at følge denne ekvipage i fremtiden.

Billede

I morgen pakker vi sammen og tager tilbage til Danmark med utrolig mange oplevelser i bagagen. Jeg har været hernede i en del år efterhånden - men det at have hest med selv er ubeskriveligt - desværre så jeg ikke C-Esmeralda da Steen trænede med hende i vm-arenaen onsdag formiddag før den blev lukket af. Jeg har fået mulighed for at tage C-Esmeralda med til novemberauktionen, den beslutning bliver taget senere.

Når jeg kommer hjem i morgen aften lægger jeg vidoen fra 3 års championatet på nettet, Så i kan se den.

Hilsen Per T

www.aafoto.dk

www.stald-hejbol.dk

0
0
Svar på denne tråd

Så er videoen færdig
Forfatter: 
Dato:  12-08-2013 20:11

Hej

Videoen med C-Esmeralda er nu på youtube og kan ses her http://youtu.be/zL9ed-obYQc

Billeder fra hele uvm er klar om nogle dage på www.aa-foto.dk

Billeder fra Em i Herning kan ses samme sted.

Hilsen Per T

www.aafoto.dk

www.stald-hejbol.dk

1
0
Svar på denne tråd

Tak for de fine billeder
Forfatter: 
Dato:  14-08-2013 18:42

Tak for at dele de fine billeder fra Verden.

Jeg var der nede fra fredag til søndag for første gang, det var vildt fedt, det er en tradition det nye sted jeg er flyttet hen, så jeg tager helt sikkert med igen!

Hilsen Maria

Nu med Enghavens Fiona <3

" Det er så svært at sige farvel,

så svært at gå sin vej

Men alle mine tanker vil altid følge dig"

Til min elskede sjæleven Day-Light

R.I.P

&

Min sorte skønhed Ridder

0
0
Svar på denne tråd

Hurra jeg vandt.
Forfatter: 
Dato:  14-08-2013 19:57

Hej

Jeg vil slutte denne lille kavalkade af billeder og oplevelser fra Verden med billedet af vinderen af uvm for 5års heste "Scara Boa" og Lene Stegemann.

Billede

Samtidig vil jeg rette en tak til mit lille team bestående af Line Torp (primært dressurbillede) Steen Steensen Blicher som har stået for håndteringen af C-esmeralda, og hjulpet Line med billeder når hun var ved at køre træt.

Vores fælles anstrengelser kan ses på wwww.aa-foto.dk

Hilsen Per T

www.aafoto.dk

www.stald-hejbol.dk

0
0
Svar på denne tråd

Ikke Scara Boa
Forfatter: 
Dato:  15-08-2013 11:37

Hej Per

Billedet viser ikke Scara Boa. Den har gennemløbende blis.

Jeg tror, det er sølvvinderen Dorado.

Tror heller ikke at Lene Stegeman har det hollandske flag på bandagerne.

Og tillykke med jeres resultat.

0
0
Svar på denne tråd

ah ah..
Forfatter: 
Dato:  15-08-2013 14:25

sølvvinderen var Floricello :)

- Jannie Baggesgaard Jensen -

Baggesgaards Amazing

(i fol med Floricello - termin 30/3-2014)

Sandie Ravnskov

Sponsor: valsoe-horses.dk

0
0
Svar på denne tråd

Her er nr1 og 2
Forfatter: 
Dato:  15-08-2013 20:53

Billede

Selvfølgelig er det Emmelie Scholtens og Dorado på billedet af den stejlende hest. Jeg tog fejl af alle de røde dækkener

Her er øverst Andreas Helgstrand og Floricello

Herunder Lena Stegemann og Scara Boa

Billede

Hilsen Per T

www.aafoto.dk

www.stald-hejbol.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider