Som værende "Nogen" beklager jeg da meget, at mit indlæg bliver taget som værende useriøst. Dette var ikke meningen, det var ment som HUMOR 
Jeg vil da også undskylde mange gange overfor Villy Søvndal, selvom jeg nu ikke tror han tager det så ille op, eftersom han´s engelsk har været en national joke mange gange, bla. på Live fra Bremen, og videoen med den Hellige Gral er da heller ikke lavet undertegnet. De evner besider jeg ikke 
Jeg er sikker på den engelske journalist, også godt kan se det sjove i dette, og hvis ikke, jamen så undskylder jeg også mange gange der.
Det var skam heller ikke for at træde TS over tæerne, eftersom TS jo reklamere med at stemme på EL, så tænkte jeg ikke at en joke med en SF´er, kunne gå nært.
Men vi ser jo nok humor forskelligt, og ja jeg har jo nok svært ved at se den store skade eller "onde", eftersom jeg ikke går direkte på TS eller han´s heste, ligesom "andre" jo gør for sjov 
Men jeg vil da gerne være seriøs, og give min mening om brochuren, og så må vi jo håbe det ikke bliver taget ille eller useriøst op.
Den er da rigtig fin, pæne billeder og det hele 
Måske ikke den helt store nye ide, da mange andre har gjort dette i årevis, måske derfor ikke så mange har kommenteret på "denne nye ide", i denne tråd.
Personligt vil jeg som køber mangle info om stammerne og resultater herpå, og så synes jeg også det er lidt synd for Crelido hoppen, at man har valgt et "uheldigt" travbilled.
Men rigtig meget held og lykke, både med brochure og auktion 
Annette