Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Tailormade Attention
Forfatter: 
Dato:  06-05-2013 21:30

Hej...

Da Attention jo har afkom fra sidste år og der også er registreret nogen få efter ham fra i år, vil jeg høre om der er nogen herinde der har fået føl efter ham ?

Kan i evt. vise mig nogen billeder efter jeres afkom efter ham samt lidt tekst om de er blevet så gode som i regnede med, eller endnu beder, eller måske ikke lever op til forventningerne, hvordan er deres sind osv ?

Jeg har nemlig en hoppe som venter føl efter ham D. 7. Juni er hun sat til

MVH Sarah Sørensen

Stolt ejer af :

-Kasmir Rugholm (TIL SALG!)

-Graversgaards Chapeau

-Prestige

0
0
Svar på denne tråd

Venter
Forfatter: 
Dato:  06-05-2013 22:08

Jeg har en Fürst Heinrich hoppe som har termin om 4 dage med Attention - venter spændt på resultatet.

Jeg har læst at han skal bruges på ædle hopper, så jeg er spændt på om det er en elefant der kommer her. Hoppen er nemlig en storrammet lidt lavstammet kraftig dame. Jeg håber på han kan give noget ben, bedre overlinie og et godt sind.

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  06-05-2013 22:15

ej hvor spændende kan du ikke lige ligge et par billeder herind når du får føl, vil meget gerne se

Denne hoppe er købt ifolet og har først nu hørt det med ædle hopper og det er min heller ikke, så måske jeg også får en elefant

Hos mig ønsker jeg også føllet for en beder overlinje, nået længde på benene, og nået bevægelse, specielt galloppen

Kunne du ikke lige smide et billed af din hoppe her evt ?

MVH Sarah Sørensen

Stolt ejer af :

-Kasmir Rugholm (TIL SALG!)

-Graversgaards Chapeau

-Prestige

0
0
Svar på denne tråd

Det skal jeg nok
Forfatter: 
Dato:  06-05-2013 22:39

Der ligger et par billeder af hende på min præsentation. ( Fürstin Macohl) Jeg skal nok smide et par billeder ind, når hun har folet.

Jeg tror dog der går mindst en uge eller to inden hun har tænkt sig at fole:)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider