Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Avl

Foder til drægtige hopper
Forfatter: 
Dato:  06-05-2013 19:34

Hejsa

Jeg kunne meget godt tænke mig og høre hvad i andre fodre jeres drægtige hopper med, og hopper med føl ved siden ???

Jeg har selv fået en ny hoppe hjem, drægtig i knap 10. måned som jeg er ved og køre over på Hercules Breed, eneste grund til hun ikke kan forsætte med hendes gamle foder er fordi det åbenbart er nået den foderstof som er oppe ved sælger kun laver, deres eget

Kunne også godt tænke mig og høre hvor meget jeres heste for og spise, hvor mange gange foder i dem om dagen og hvor meget grov foder ved siden af ?

Håber i vil svare og tak på forhånd

MVH Sarah Sørensen

Stolt ejer af :

-Kasmir Rugholm (TIL SALG!)

-Graversgaards Chapeau

0
0
Svar på denne tråd

Avls foder
Forfatter: 
Dato:  06-05-2013 19:46

Vi prøver horselux grow, dette kan bruges både til hoppen og senere føllet, dette giver som regel en nemmere overgang for føllet når den skal have et foder der i smag/lugt og struktur minder om hoppens.

De får en lille smule mere end anbefalet pg så hø eller wrap ad lib, hvor mange kg ved jeg ikke for de får når de ser sultne ud selvom boksen ikke er støvsuget ;)

Beklager taste og stavefejl

www.stenhedegard.dk

Halmpiller sælges

Nyt: horselux hestefoder og Blue Hors totalpleje

Ungheste sælges, 1, 2, 3 og 4 års drenge

0
0
Svar på denne tråd

pt....
Forfatter: 
Dato:  07-05-2013 18:27

Mine to piger får følgende pt. med henholdsvid 32 dage gammelt føl og 17 dage gammel føl ved siden (de vejer begge omkring 450 kg);

1000 g. Horselux Grow

100 g. Soyaskrå

500 g. Fiberpiller fra Horselux

500 g. Linamix

1-2 dl. olie

samt omkring 10-12 kg hø/wrap.

Når de kommer på græs kommer jeg formentlig til at skærer soyaskrå, olie og muligvis skal der skæres lidt i linamixen og fiberpillerne, men det afhænger lidt af deres huld, de er pt. begge i perfekt huld.

Mvh

Anette

Esther Vildal født 05.04.13 (Duval x Estacia)

Emmanuel Vildal født 20.04.13 (Ecaho x Estampa)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider