ja endelig siger ejg, nogen venter flere uger, Dakota havde termin i lørdags men har været godt klar i knapt 2 uger synes jeg..
igår mente jeg at hun var helt klar og skrev igår med en veninde at jeg mente den kunne komme i nat..
ganske rigtig kl 3.16 gik alarmen og jeg spran op som en tåbe på skøjter, ud og se, ku godt se hun pustede noget og patterne løb med mælk.. ind og tage rigtig tøj på og så tog jeg plads på første parket på folden med en kæmpe spot lampe tænkt så ejg ku følge godt med... 5 min efter gik vandet og kun 10 min efter var følle ude..
jeg hjalp kun lige med at pakke ham ud af hammen, resten klarede hun selv så flot, det er hendes 7. føl.
han vælede noget rundt og virkede godt træt så jeg hjalp ham på benene efter noget tid, og han fik så hurtigt fat i ideen med at alle 4 ben skal strækkes ud... ca 1 time efter fandt han mælkebaren og gik godt til den...
så måtte jeg ind og have lidt morgenmad og en kop the.. her til morgen er han frisk og løber rundt, drikker og vrinsker... har givet ham klyx da jeg ikke er hjemme de næste 4 timer og derfor ikke kan se om han sku komme af med noget eller ej.. just in case!
han virker super frisk og stærk..
han er efter chandler / mosegården delight og jeg TROR han skal hedde : Chopstick..... (havde det været en hoppe skulle hun have heddet Cheekaboo).
han er bare så fin, kunne sidde og se på ham hele dagen!