|
|
| Så kom følle endelig :) |
|
|
Søndag morgen meget tidligt kom Kenya´s føl endelig. Det er hendes første føl, og hun klarede det hele så flot selv. Stor rødbroget hingsteføl efter Holms Chopin. Han var super kælen og meget tillidsfuld fra første sekund af  Velkommen Last Shadow  Racen er Tinker og Irish Cob, da begge forældre er flot kåret i begge foreninger  Og lidt video af guldet  www.youtube.com/watch?v=QmoYMjbRvTg Og den gude smukke far Holms Chopin, skal da også vises frem Mvh. Karina.
Velholdt hus Sjælland Store Heddinge på landet sælges omgivet af marker og 500 m til skov af grusvej 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Tillykke med den lille dreng, han er da for kær 
Venter føl efter BH Zack/ BH Soprano(sandro Hit)/Donnerhall.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Sød lille fyr med krøller i håret, og sikke en hårpragt farmand er udstyret med, godt jeg ikke skal rede den ud 
Mvh Naja Nu med ifolet hoppe:-) Termin 2. juni 2013
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort tillykke |
|
|
Stort tillykke med den lille mand. dejligt par at se på... Mor og barn  ja, han er kær som en anden skriver - fik selv et islænder føl sidste år, som jo også er en noget kraftigere model end mine tidligere varmblodede / halvblodsføl, og jeg synes altså at de små langhårede og kraftige modeller, sådan lidt har et udtryk som en gammel mand men dejlige er de. Tillykke endnu en gang!
Hilsen Dagmar To dejlige springheste til salg: 6 års halvblods hoppe efter Carson Ask og 3 års vallak efter Champion For Pleasure/Corratus/xx
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tak for alle |
|
|
jeres søde og varme kommentarer til lille følle. Han er blev døbt Last Shadow, da han kom til verden lige i skumringen i overgangen mellem nat og dag . Han vokser fint, og har en ide´om at hele verden er til for ham , han er en rigtig livsnyder, ligger han ned når man kommer, så flader han bare ud og elsker at blive kløet på maven, som en hund . Og med de meget lange ben, er der godt nok lang ned til jorden, når man forsøger at pille i jorden Mvh. Karina
Velholdt hus Sjælland Store Heddinge på landet sælges omgivet af marker og 500 m til skov af grusvej 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Hvor er han cute 
Beklager taste og stavefejl www.stenhedegard.dk Halmpiller sælges Nyt: horselux hestefoder og Blue Hors totalpleje Ungheste sælges, 1, 2, 3 og 4 års drenge
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Århhhh en lille fin basse!!!  Tillykke med ham!!
* Mine drenge bor i paradiset hos http://www.teamholmer.dk * Lykkelig ejet af Klitgaards Mr. Big OG Klitgaards Maximilian  "Man skal ikke gå ned på udstyr"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Charlotte ♥4muler♥ |
| Dato:  |
07-05-2013 23:30 |
|
Tillykke, hvor er han kær 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tak for alle |
|
|
Jeres søde kommentarer, som jeg først lige har set nu. Ja han er virkelig super nuttet  Mvh. Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| rørendede |
|
|
Ej hold da op et dejligt føl. Den udstråler bare elskelighed og godhed.Gode mor & føl billeder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak tak |
|
|
for jeres søde kommentarer, og den lille røver gror som omhan blev betalt for det. Han bliver 16 uger i morgen , og han er lige så god, sød, kærlig, og kælen som forventet. Mvh. Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hvor er han dejlig og rigtig gode billeder:-)
Mvh Naja VM's Zolero sælges, gik i finalen til følskue med 8 i helhed.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tak :0) |
|
|
Tusind tak, ja han er meget sød og super elskelig . Jeg Glæder mig også til at have ham med ud i verden, han skal bla. Med til Store Hestedag Mvh. Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| flotflotflot |
|
|
.. Har ofte kigget langt efter din smukke Kenya - nøj, hvor hendes søn også er smuk! Tillykke med ham! 
Solskin fra Liva , Currin og Sirius!
''when the power of love overcomes the love of power, the world will know peace'' - Jimi Hendrix
CURRIN SØGER PART
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|