|
|
| Så fik jeg føl |
|
|
Hele 12 dage før termin, jeg nåede kun at have 2 "nattevagter" Alt gik lige efter bogen, så det er dejligt.. Det blev et hoppeføl som er efter Blue hors Zack/Milan/Rohdiamant og ud af Gamborg stammen. I må meget gerne komme med navneforslag, det skal starte med Z.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fiiiin hoppe |
|
|
Så kommer jeg da lige med mit forslag. Miss Zorba Zehra Zahra Little Mizzy osv 
Julie Bjørn Ejer nu unghingsten Sønderstrands Buzz Light Year
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejlig hoppe |
|
|
Køn ung dame, lækkert aftegn... Navn, ja Zarina...?  Mvh. Lotte
Med Heimdals Knut Stenhedegårds Dorién Rædkær´s Le Louvre "My Horse, My horse, a Kingdom for my Horse!" It takes all kinds to make this world!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort tillykke |
| Forfatter:  |
JLH ♥Wannamus♥ |
| Dato:  |
10-04-2013 19:45 |
|
med et sundt og velskabt hoppeføl  Zoraya ? Mvh Janni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Tillykke med hende hun ser rigtig dejlig ud.
Mvh Naja Nu med ifolet hoppe:-) Termin 2. juni 2013
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skønt føl |
|
|
Måske kunne hun hedde Znip Znap Znude  Zine Zeol Zoe
Venlig hilsen M Jeg troede ikke, at moderskab var noget særligt. Jeg tog fuldstændig fejl!  Hestepasser/rytter søges til hesten på min profil.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvad med |
|
|
Jeg synes hun er fin... Zjov eller Zlikkepind zeranade?
Stritmaner er bare et hit!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke... |
|
|
med hoppeføllet Dejligt at alt gik fint.
Mvh. Juliette Bedækning tilbydes i 2012 ved palominohingsten Shulay Gold Fever; EU-godkendt, kåret i PSA og kåret som DK's første og eneste sportsaraber-hingst.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Ser rigtig fin ud, altid spændende at se afkom fra stammen da jeg også selv har en hoppe der fra 
Beklager taste og stavefejl www.stenhedegard.dk Halmpiller sælges Nyt: horselux hestefoder og Blue Hors totalpleje Ungheste sælges, 1, 2, 3 og 4 års drenge
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Stort tillykke, hun ser rigtigt fin, ædel og især udrettet ud.  Jeg synes et navn som Zavage Rose er rigtigt smukt. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| navn til hoppe |
|
|
hvor er hun fin, tillykke! mit navne foreslag er Zafina mvh Catarina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| flotte tøs |
|
|
lækker følle  Navn....Zobel, pga. farven og kønnet.
Mvh "lymme" Nu med baby prinsesse i maven 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Sikke en fin lille en. Zeraphim Zaftig (iflg. Oxford English Dictionary, amerikansk slang for en velformet kvinde ) Zakuska Zamacueca (sydamerikansk dans) Zamia (hendes aftegn kunne godt minde om denne plantes blade) Zéphirine (Zéphirine Drouhin - smuk pink rose) Zenocrate (den smukkeste kvinde i verden i Christopher Marlowes skuespil, Tamburlaine. Udtales omtrent 'se-no-kra-te') Zeta Potential Zhuyin Zimu (kinesisk fonetisk alfabet. Ingen anelse om udtale...) ZicZac Zinfandel Zingana (sigoejner pige)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Idéer... |
|
|
Zegefin (sig det højt) Zascha Dejligt føl 
Går det, så går det og går det ikke, så går det nok.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hvor er hun yndig |
|
|
Hvor er hun dog bare bedårende !!
Zohdiamant, Zackaria osv.
Med venlig hilsen Sheila-Maria, Devillion, Canyon og Cayenne :o) Skovbo-Hermeliner.dk Gemt i hjertet <3 Elmelys Lady Ruwena, Tågerod's Renee, Sikaline Langagergård.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| 1234356567 |
|
|
Hvor er hun bare fin! Dejlig maling i hoveet:-) Ja jeg har jo selv en Ziggi og en Zarina Det er jo navne jeg holder meget af. Zaggi kunne også være sødt:-) Eller Zigga 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Tak for alle de pæne ord om føllet. Hun har stadig ikke fået noget navn, syntes godt nok det er svært, så i må endelig gerne komme med flere forslag. Fik lige taget lidt flere billeder, de er jo skønne de små føl...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tillykke.. |
|
|
Tillykke med den skønne følpige, hun er godt nok dejlig og udtryksfuld. Venter jo selv en Zack - og håber da osse på en hoppe - sort som moderen Man har lov at drømme ikk?
Venter føl efter BH Zack/ BH Soprano(sandro Hit)/Donnerhall.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort tillykke |
|
|
Sikke et dejligt føl! Og en fantastisk blis hun der er blevet udstyret med 
|
| Svar på denne tråd |
|